Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tiltak til å få opp humøret

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 15:13   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tiltak til å få opp humøret

Jeg er sur, skikkelig sur.
Og jeg har (ifølge mannen) vært det i snart 2 uker.

Hvilket festlige tiltak har dere til det?

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sur heller.

Joo, kansje, jeg får ikke shoppa noe særlig, jeg bekymrer meg for 100 ting til bryllupet.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:27   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tiltak til å få opp humøret

Champagne og sushi pleier å hjelpe her i huset.

Gammel 07-08-09, 15:31   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å trene, det funker ofte ok for meg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:34   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Takk. Det funka for meg.

Jeg pleier å drikke øl, høre på musikk og lese Terry Pratchett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:39   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Takk. Det funka for meg.

Jeg pleier å drikke øl, høre på musikk og lese Terry Pratchett.

Folk er forskjellig. Når jeg er skikkelig sur så er kosegreier som vin/øldrikking, musikk, filmtitting eller lesing totalt ufristende.

Gammel 07-08-09, 15:40   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk er forskjellig. Når jeg er skikkelig sur så er kosegreier som vin/øldrikking, musikk, filmtitting eller lesing totalt ufristende.

Jadda, det var bare en spøk.

Gammel 07-08-09, 15:44   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jadda, det var bare en spøk.

Hehe, jeg skjønte det, men fikk veldig behov for å understreke at jeg ikke syns det er så totaltfjernt.

Gammel 07-08-09, 15:45   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hehe, jeg skjønte det, men fikk veldig behov for å understreke at jeg ikke syns det er så totaltfjernt.

Neida.

Gammel 07-08-09, 15:45   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også sur så her i fra kommer ingen råd bare sympati.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:50   #10
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Shopping.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:50   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg var sur i går. Jeg prøvde å kjefte opp drømmeprinsen. Hjalp ikke et spøtt det ihvertfall.

SF: Jeg er sur. Jeg vil kjefte på deg. Jeg synes du kan skjerpe deg. Ta deg rett og slett sammen.
Drømmeprinsen: Skal jeg ta igjen, eller vil du kjefte uten motstand, skatt?
SF: Jeg vet ikke helt.
Drømmeprinsen: Jeg kan improvisere litt jeg. Hva vil du kjefte om da?
SF: Jeg vet ikke helt. Som'thing!
Drømmeprinsen: Den er grei.

Han er håpløs.

Men jeg var blid igjen i morges etter noen timer søvn, kanskje det virket likevel?

Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:51   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trening, shopping, vin, sex og barnefri.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 16:41   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sex.

God trening, skiller ut masse endorfiner.

Gammel 07-08-09, 16:53   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melkepletter i skapet og Cola i kjøleskapet gjør det for meg! :enkel:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 17:56   #15
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

jeg bekymrer meg for 100 ting til bryllupet.

Prøv å ikke gjøre det, jeg planla i måneder (bryllup med 80 gjester i Polen) hadde en fantastisk dag der vannvittig da mener jeg helt sinnsykt mye ikke gikk etter planen. Med en positiv innstilling så ble dagen like vell utrolig flott og minneverdig. Noen dager etter ble jeg imidlertid utbrent, har etter 4 år såvidt sett på bryllupsbildene.

Så få hjelp til å stresse ned alle tankene, fordel oppgaver, skriv ned hva som er gjort ikke gjort. Ikke la det gå og kværne hele tiden.

Gammel 07-08-09, 17:58   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg foreslår ei hel flaske Amarone alene. Det hjelper alltid på dritthumør. *doing it right now*

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:03   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg trener, hardt og lenge. Da går svineriet over i å være dønn sliten.

Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:46   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ut å løpe om en times tid, kansje det hjelper.

Kan ikke shoppe noe særlig, sparer til bryllupet, og ikke spise godis, slanker meg til bryllupet, er det rart jeg blir sur?

Men det går nok over, helt sikkert.

Mannen gleder seg veldig til det er over.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 19:09   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Når er bryllupet da?

Man KAN bli sur av å ikke få shoppet, det er en grunn til at Trekanten kjøpesenter i Asker har "shopping hjelper" som slagord (noe jeg og presten der var svært uenig om - han mente at shopping ikke hjelper på lang sikt, det gav bare tilfredsstillelse i øyeblikket, der var jeg sterkt uenig), jaja.

Gå tur i skogen/trene er vel det eneste fornuftie jeg har å foreslå.

Gammel 07-08-09, 19:29   #20
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Kan ikke shoppe noe særlig, sparer til bryllupet, og ikke spise godis, slanker meg til bryllupet, er det rart jeg blir sur?

Ikke det minste.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.