Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dette kan da ikke stemme? (Nespresso)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 00:39   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Dette kan da ikke stemme? (Nespresso)

Jeg kikker på Nespressomaskin for tiden. Har lyst på aeroccino i tillegg, og ser at de har et tilbud på Essenza C100 + aeroccino til kr 2499,-.

Maskinen alene koster 1499,-, og aeroccinoen alene koster 665,-.

Jeg er ikke så innmari god i matematikk, men her føler jeg at jeg blir litt lurt, på en måte.

Gammel 13-08-09, 08:12   #2
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Dette kan da ikke stemme? (Nespresso)

Det hørtes merkelig ut ja! Da hadde jeg heller gått for Citiz og Aeroccino tror jeg...

Gammel 13-08-09, 08:24   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du skal ha en enkel nespressomaskin og skal lage melkeskum, så ville jeg gått for denne:

Den koster 2499 på nespresso sine hjemmesider, så jeg ville sjekket ut mpx.no eller noe for tilbud.

Gammel 13-08-09, 08:29   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du har sett det tilbudet på elkjøp feks så stemmer det at regnestykket ikke går opp helt.
Jeg kjøpte en sånn til mannen i mai, og valgte å kjøpe bare maskinen på elkjøp, for ca 1500,- og så hadde nespresso en sånn kampanje de har veldig ofte hvor man får igjen 400,- ved å sende inn kopi av kvittering og en bit av esken den kom i. Og så tusla mannen innom Nespresso på Egertorget og kjøpte melkeskummeren løst der. Mye lurere.

Jeg foretrekker forøvrig to separate maskiner i stedenfor den der citizvarianten, syns den var litt stor og plasskrevende, pluss at jeg syns det er greit å ikke miste begge funksjoner om det nå skulle bli noe galt med enten kaffemaskinen eller melkeskummeren.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:36   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp dem separat. Da får du større aerocchino. *misunnelig på gyda sin*.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.