Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om "Tanks" fyrverkeri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 00:18   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva synes du om "Tanks" fyrverkeri?

Hva synes du om fyrverkeri formet som tanks? Vet at mange har dette, spesielt barnefamilier. Det holder seg jo på bakken, og er praktisk og tryggt som sådann.
Men; jeg synes ikke det passer seg å ha underholdning basert på krigskjøretøy som i den virkelige verden forvolder ufattelige lidelser, skrekk for barn og ikke minst død
Er det bare meg som ikke har sansen for disse tanksene? Er jeg sær og sidrumpet? Eller for "alvorlig".... Eller hvilken betegnelse som måtte passe
Slikt fyrvereri kjøper aldri jeg i hvertfall! Uansett!

Gammel 31-12-06, 00:25   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om "Tanks" fyrverkeri?

Vi har slikt fyrverkeri, kjøpt etter barnas ønsker.
Klarer ikke helt å legge det helt store i slike små papptankser jeg.
Er vel ikke noe værre en at barn gjennom mange år har hatt plastsoldater og leker "krig" eller at de flyr ute og leker "krig" enten med plastpistoler eller pinnepistoler.
Eller cowboy og indianer som jeg var med på å leke som liten.

Gammel 31-12-06, 00:31   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

At en miniutgave av en tanks skyter gnister ut av rompa og ender opp i full fyr og flamme, er jo bare latterlig om du skal tenke i stor skala og se for deg denne på krigsmarken.

Gammel 31-12-06, 00:39   #4
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Er vel ikke noe værre en at barn gjennom mange år har hatt plastsoldater og leker "krig" eller at de flyr ute og leker "krig" enten med plastpistoler eller pinnepistoler.
Eller cowboy og indianer som jeg var med på å leke som liten.

Cowboy og indianer leker er en del av barnekulturen. Synes det er annerledes enn disse tanksene. Har rett og lett aldri likt tanksene. De er selvsagt latterlige, men jeg synes det blir uansett for dumt å ha raketter formet som tanks.......

Gammel 31-12-06, 02:54   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lite begeistret for sprengstoff, uansett hvilken innpakning det kommer i. Jeg er i grunnen mer skeptisk til det som er inni enn det som er utenpå når det gjelder "fyrverkeritanks".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 03:10   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia sa det.

Gammel 31-12-06, 08:30   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Hva synes du om fyrverkeri formet som tanks? Vet at mange har dette, spesielt barnefamilier. Det holder seg jo på bakken, og er praktisk og tryggt som sådann.
Men; jeg synes ikke det passer seg å ha underholdning basert på krigskjøretøy som i den virkelige verden forvolder ufattelige lidelser, skrekk for barn og ikke minst død

Jeg har sett bilder av dem og reagerte ikke. De fleste unger vet ikke hva denne spesielle fasongen representerer og synes sikkert det ser ut som en rar bil.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 08:50   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synnes de var kule da jeg var 10-12 år.
Turbo likte de ikke i fjor, han syntes bilen var stygg hehe

Gammel 31-12-06, 09:01   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er lite begeistret for sprengstoff, uansett hvilken innpakning det kommer i. Jeg er i grunnen mer skeptisk til det som er inni enn det som er utenpå når det gjelder "fyrverkeritanks".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 09:05   #10
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er helt greit.

Som mor til en snart 8 år gammel gutt har jeg allerede svelget x antall kameler. Jeg er sikker på at flere kameler står for tur.

Jeg hadde samme tanke som deg HI da gutten var mindre.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 02:50   #11
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har klart å love 5 og 7 åringen slike til neste år hvis de har.
Alle nabo guttene hadde disse og de var grundig fornærmet at vi ikke hadde slike.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 17:55   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra at jeg ikke liker fyrverkeri - joda, vi har hatt raketter - synes jeg disse tanksene smeller altfor mye og altfor høyt!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 18:03   #13
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Alan er litt kul
Standard

Jeg likte ikke de tangsene. Selvom gutta har pil og bue, kruttlappistoler og sverd. Tangsen er ikke så uskyldig i min lille verden.

Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.