Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jeg har kjøpt meg sykkel!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 17:39   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Stort smil

Jeg har kjøpt meg sykkel!

Denne sykkelen kjøpte jeg i går. Helt enkel til en ok pris. Syklet til jobb på den i dag, og det var jo litt gøy å ikke ha den gamle på 14 år som begynte å synge på siste vers... Må bare heise setet litt mer opp og fylle litt mer luft.
Jeg ville ha en "damesykkel", ikke herresykkel som de påstår er damesykkel... Jeg har syklet i 25-30 år uten den dumme stanga, så jeg vil ikke lære det nå. Så utvalget var litt mindre da... men jeg er fornøyd hittil.

Gammel 07-08-09, 17:58   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg sykkel!

Stilig, jeg har også kjøpt meg ny sykkel for ikke så lenge siden, men det mangler ganske mye på at de ligner hverandre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 21:29   #3
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Gratulerer - håper du blir fornøyd

Gammel 09-08-09, 22:01   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer, ny sykkel er moro! Helt til man oppdager at det ikke følger med kondis da, men det er bare en bagatell!

Lykke til!

Gammel 09-08-09, 23:49   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Gratulerer, ny sykkel er moro! Helt til man oppdager at det ikke følger med kondis da, men det er bare en bagatell!

Lykke til!

hehe.. ja kondisen har blitt litt borte i sommer med dårlig med sykling... Men i fjor merket jeg forskjellen utover sommeren, at jegetterhvert ikke var helt pumpa når jeg kom på jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.