Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor laste ned musikk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 11:26   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor laste ned musikk

Jeg trenger mer musikk på mp3 spilelren min når jeg trener.
Foreløpig har jeg lagt inn den musikken jeg har liggende hjemme, men jeg vil gjerne kjøpe enkeltsanger via nettet. Gjerne ett sted med Paypal betaling.

Jeg har overhodet ikke peiling på dette, og lurer på om noen kunne tipset meg om steder på nettet der man kan laste ned/kjøpe musikk?
Det er en Sony mp3 spilelr jeg har, ikke Ipod, hvis det er av betydning.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 11:27   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor laste ned musikk

Jeg laster ned på Platekompaniet.no. Laster ned mp3filer til telefonen/maskinen min og kan forsåvidt putte dem hvor som helst etterpå. Man betaler selvsagt for musikken man laster ned.

Gammel 03-09-09, 11:29   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor laste ned musikk

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg laster ned på Platekompaniet.no. Laster ned mp3filer til telefonen/maskinen min og kan forsåvidt putte dem hvor som helst etterpå. Man betaler selvsagt for musikken man laster ned.

Platekompaniet faktisk. Lurt! Jeg stikker inn og titter med en gang.
Tusen takk for tips!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.