Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Edinburgh!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 21:21   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Edinburgh!

Jeg skal snart reise til Edinburgh med jobben, gleder meg. Overnatting og mye av opplegget er klappet og klart, vi skal på konferanse. Men jeg får sikkert en del fritid. Anbefalinger?

Jeg har lyst til å se litt av byen, spise middag på en god restaurant, shoppe litt til meg selv og barna. Kjøpe meg litt nytt vårtøy og sko, finnes det noen morsomme butikker utenom de mest åpenbare handlegatene (som jeg jo sikkert finner på egenhånd).

Blir forresten ganske deilig å være borte fem netter alene...

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 00:37   #2
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Edinburgh!

Høres ut som du har en god plan. Edinburgh er ganske oversiktelig og ikke altfor stort, så du finner veldig greit frem når du kommer dit. God tur!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 01:31   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Edinburgh!

Jobber du sammen med mannen min

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 07:57   #4
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gled deg!! De har en godt utstyrt Disney-butikk midt i sentrum, masse puber, ett flott slott og masser å se. De har også en spøkelses-tur, for de med sånne ønsker.Rett og slett en toppers by å dra til!

Gammel 27-03-08, 08:20   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke peiling men vil bare si jeg er misunnelig.

Gammel 27-03-08, 09:00   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke peiling, men ville ønske deg god tur, og si at det høres utrolig deilig ut med en slik tur og alenenetter! Kos deg masse!

Gammel 27-03-08, 09:10   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg og min mann var der i høst - en flott tur i en flott by. Veldig stemningsfyllt by der man kan se en flott middelalderborg uansett hvor man er.

Vi gjorde ikke så mye spennende utfor allfarvei, var på de mest åpenbare severdighetene og handlegatene bare. I tillegg er min mann veldig glad i whisky, så om du eller noen du kjenner er av samme typen så har de både whiskymuseum og butikker med fin og sjelden (og dyr!) whisky.

Gammel 27-03-08, 09:15   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååååååh! Jeg vil også til Edinburgh! Jeg elsker Edinburgh. For meg er den største attraksjonen der det skotske nasjonalarkivet (ooops, der holdt jeg på å glemme at jeg har skrinlagt alle akademiske ambisjoner...) men det er jo mye annet fint også.

Du må kjøpe fudge i butikken som ligger på Royal Mile, høyre side ganske høyt oppe hvis du kommer fra slottet. Fersk fudge i skiver, masse forskjellige smaker.

Gammel 27-03-08, 14:45   #9
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Whisky og fudge! Det blir deilig! Kanskje det blir en eller annen festlig gave til barna fra Disneybutikken også, selv om jeg heller mer til å kjøpe kilt og slike ting.

Men jeg tror jeg dropper det skotske nasjonalarkivet, gitt! Men det kan være jeg undersøker andre utrolig nerdete sider av Skotland. Aminta: Tror ikke det er din mann, men hvem vet? Du kan jo hinte til meg om hvor mannen din jobber.

Fake it 'til you make it
Gammel 27-03-08, 15:22   #10
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Edinburg er en flott by.
Kos deg masse, noen tips kommer jeg ikke på i farten.

Gammel 27-03-08, 15:25   #11
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Men jeg tror jeg dropper det skotske nasjonalarkivet, gitt! Men det kan være jeg undersøker andre utrolig nerdete sider av Skotland.

Nå skjønte jeg ikke hva du mente...ANDRE nerdete sider Antyder du at nasjonalarkivet er nerdete nå, liksom????

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 18:10   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Neida, neida. Det er ikke noe nerdete å reise til Edinburgh for å sitte fem dager i et arkiv.

Fake it 'til you make it
Gammel 27-03-08, 18:13   #13
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får det sikkert kjempefint! Kos deg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:10   #14
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Kan en av dere eller gjerne fler av dere anbefale et bra hotell som ligger sentralt og passer til noen damer i 40 åra som elsker å shoppe og gå på pub!!!

Gammel 04-09-09, 20:27   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Neida, neida. Det er ikke noe nerdete å reise til Edinburgh for å sitte fem dager i et arkiv.

Ikke hvis nettene går med til hemningsløs sex.
Så da syns jeg du skal ha det.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.