|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Edinburgh!Jeg skal snart reise til Edinburgh med jobben, gleder meg. Overnatting og mye av opplegget er klappet og klart, vi skal på konferanse. Men jeg får sikkert en del fritid. Anbefalinger?
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Edinburgh!Jobber du sammen med mannen min
![]() |
#4 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Edinburgh!Gled deg!! De har en godt utstyrt Disney-butikk midt i sentrum, masse puber, ett flott slott og masser å se. De har også en spøkelses-tur, for de med sånne ønsker.Rett og slett en toppers by å dra til!
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Edinburgh!Jeg har heller ikke peiling, men ville ønske deg god tur, og si at det høres utrolig deilig ut med en slik tur og alenenetter!
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Edinburgh!Jeg og min mann var der i høst - en flott tur i en flott by. Veldig stemningsfyllt by der man kan se en flott middelalderborg uansett hvor man er.
![]() |
#8 |
Audacious
|
![]() Sv: Edinburgh!Ååååååh! Jeg vil også til Edinburgh! Jeg elsker Edinburgh. For meg er den største attraksjonen der det skotske nasjonalarkivet (ooops, der holdt jeg på å glemme at jeg har skrinlagt alle akademiske ambisjoner...) men det er jo mye annet fint også.
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Edinburgh!Whisky og fudge! Det blir deilig! Kanskje det blir en eller annen festlig gave til barna fra Disneybutikken også, selv om jeg heller mer til å kjøpe kilt og slike ting.
![]() |
#11 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Edinburgh!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Edinburgh!Kan en av dere eller gjerne fler av dere anbefale et bra hotell som ligger sentralt og passer til noen damer i 40 åra som elsker å shoppe og gå på pub!!!
![]() |
|
|