Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-09, 12:34   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?

Overskriften sier nesten sitt, jeg lurer på hvor mye klesskap har du tilgjengelig til dine klær?

Selv har jeg hengeplass til lange klær på 40 cm (bunad og lange kjoler), + 140 cm hengeplass til kortere klær (jakker, bukser osv). I tillegg har jeg en høy trådkurvrekke til gensere, t-skjorter, undertøy, treningstøy osv. Den er vel ca 2 m høy og det er 10 kurver.

Gammel 19-08-09, 12:35   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?

Vi har noe innbygde greier fra sekstitallet, og det er bare ikke plass. Det går riktignok helt til taket, men ingen av hyllene kan trekkes ut.
Vi har en rad med hyller helt opp, og to og et halvt med henge-plass, der det er hyller over. Tilsynelatende god plass, men dårlig løsning.

Gammel 19-08-09, 12:39   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?

Ett høyt Pax-skap fra Ikea (er det 1 meter? 1, 20?) med ca. 50 cm hengeplass til lange klær og 50 cm hengeplass til kortere. To hyller over dette, og en 4-skuffers trådkurv inni skapet. I tillegg har jeg tre skuffer og to hyller i et halvmeterbredt Pax-skap. Noen jakker henger vel også i et annet klesskap, når jeg tenker meg om.

Gammel 19-08-09, 13:07   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Har stooort walk-in!! Er super fornøyd!!! Hele 12 kvm med klesskap!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 13:28   #5
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har altfor lite plass til klær. Jeg har 4 hyller; nederst er det klær jeg bruker sjeldent som ullundertøy og mammaklær. Hylla over har bukser og skjørt. Over der er gensre og topper. Øverst er det singleter og t-skjorter. Også har jeg kjoler og skjorter i hengeskap. GLEDER meg til å få nytt skap. Skal spare til skyvedørs fra IKEA.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 13:28   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 2 trådkurvhyller a 1m, 6 trådkurver, samt 50cm hengeplass. Er det rart det er fullt?

Bunaden henger i garderobeskapet i gangen.

Gammel 19-08-09, 13:44   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Et dobbelt klesskap på ca. en meter. Hyller på ene siden, stang på den andre. Underste del av stangdelen har fire trådkurver, men da denne er smalere får jeg plass til to, tre lange plagg også.

Yttertøy er plassert et annet sted og turtøy som brukes sjelden er plassert i boden.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 13:47   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klesskapet vårt er for stort foreløpig og knapt halvfullt, men jeg håper å fylle det opp snart. Vi har et mini-walk-in-closet med 4 store Pax-stammer (2 av dem er de som ikke er dype) i tillegg til en stor kommode.

Gammel 19-08-09, 13:55   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Organisere? Skal et klesskap organiseres, altså?

Vi har 2 m Pax fra Ikea: 1 m med høyt heng og uttrekkbar skuff under til sko. Over henget er en hylle til alt mulig rart. I skap nr. 2 er det en hylle helt øverst, så 2 rader med trådkurver, og 8 skuffer helt nederst.

Gammel 19-08-09, 16:00   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Organisere? Skal et klesskap organiseres, altså?

Vi har 2 m Pax fra Ikea: 1 m med høyt heng og uttrekkbar skuff under til sko. Over henget er en hylle til alt mulig rart. I skap nr. 2 er det en hylle helt øverst, så 2 rader med trådkurver, og 8 skuffer helt nederst.

Det hørtes ut som en god løsning, er du fornøyd?

I mitt er det nemlig et sant kaos, og jeg lurer på om det er fordi jeg er et rotehode eller fordi jeg har for lite plass.

Gammel 19-08-09, 16:26   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, er fornøyd, men vi skulle hatt et skap til - vi har mye klær. Så systemet funker fint, det er bare litt lite..

Gammel 19-08-09, 17:19   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1 meter hengende skjorter/topper.
Under der 1 meter buksehengere, hvor det henger bukser, skjørt og kjoler brettet over stangen.
Under der sko i to etasjer.
Og jammen er det en hylle på toppen til tøys om brukes sjelden/kanskje passer.
Et skap med hyller, 1 meter eller 80 cm med hyller, hvor tøyet er sortert i;
Øverst, sommer/vintertøy.
2. Fars ullgensere og mine lange gensere/topper.
3. Uten erm, lang erm og litt tykkere gensere/jakker.
4. Tykke gensere og topper til selskapsbruk.
5. Bukser til oss begge.
6. Treningstøy og flere bukser til meg.
En kommode med
1. Sokker, BH og truser
2. Fars sokker og truser(mesteparten av hans klær ligger i skap på vaskerommet. Det er der han steller seg).
3. Skjerf, smykker og annet dill.
4. Badetøy, strømper og nattøy.

Lange kjoler henger i et skap hos lille E.
Yttertøy i et skyveskap og en stor kommode i gangen.

Jeg ønsker meg et garderoberom!

Gammel 19-08-09, 19:20   #13
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

jeg har to tre-dørs garderober som bare er mine.
Den ene har bare kurvhyller, ca 20 + tre store innebygde hyller oppe. Det andre har dobbelt (dvs 2 av dørene på en måte) med plass til å henge opp tøy, samt 8 hyller på siden. Også to store hyller oppe. Nok av plass med andre ord. Poden har et dobbeltskap med bare sine klær, samt yttertøy for oss begge.

Gammel 19-08-09, 20:05   #14
Rory
Aktiv

Medlem siden: Jul 2009
Rory er litt kul
Standard

Jeg har 5 hyller, og om noen trenger litt plass, så si ifra
Jeg er IKKE en stor shopper med andre ord. For i de hyllene er det vinter og sommerklær

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.