|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Overskriften sier nesten sitt, jeg lurer på hvor mye klesskap har du tilgjengelig til dine klær?
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Vi har noe innbygde greier fra sekstitallet, og det er bare ikke plass. Det går riktignok helt til taket, men ingen av hyllene kan trekkes ut.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Ett høyt Pax-skap fra Ikea (er det 1 meter? 1, 20?) med ca. 50 cm hengeplass til lange klær og 50 cm hengeplass til kortere. To hyller over dette, og en 4-skuffers trådkurv inni skapet. I tillegg har jeg tre skuffer og to hyller i et halvmeterbredt Pax-skap. Noen jakker henger vel også i et annet klesskap, når jeg tenker meg om.
![]() |
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Jeg har altfor lite plass til klær. Jeg har 4 hyller; nederst er det klær jeg bruker sjeldent som ullundertøy og mammaklær. Hylla over har bukser og skjørt. Over der er gensre og topper. Øverst er det singleter og t-skjorter. Også har jeg kjoler og skjorter i hengeskap. GLEDER meg til å få nytt skap. Skal spare til skyvedørs fra IKEA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Jeg har 2 trådkurvhyller a 1m, 6 trådkurver, samt 50cm hengeplass. Er det rart det er fullt?
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Et dobbelt klesskap på ca. en meter. Hyller på ene siden, stang på den andre. Underste del av stangdelen har fire trådkurver, men da denne er smalere får jeg plass til to, tre lange plagg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Klesskapet vårt er for stort foreløpig og knapt halvfullt, men jeg håper å fylle det opp snart. Vi har et mini-walk-in-closet med 4 store Pax-stammer (2 av dem er de som ikke er dype) i tillegg til en stor kommode.
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Organisere?
![]() |
#10 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?
Det hørtes ut som en god løsning, er du fornøyd?
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Ja, er fornøyd, men vi skulle hatt et skap til - vi har mye klær. Så systemet funker fint, det er bare litt lite..
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?1 meter hengende skjorter/topper.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?jeg har to tre-dørs garderober som bare er mine.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Spinoff fra hvordan organiserer du klesskapet ditt- hvor stort klesskap har du?Jeg har 5 hyller, og om noen trenger litt plass, så si ifra
![]() |
|
|