Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hundevakt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 21:32   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hundevakt

Ja, her kom jeg hjem til våre firbente som er livredde raketter. 2 stk er dopet ned. Den ene halvveis bevisstløs og den andre løper rundt i huset og bjeffer på alle lydene. Den tredje bryr seg heldigvis ikke om bråket.
Hva skal jeg finne på? Her var det ikke mange pålogget, ser jeg.
Tror jeg finner fram littsprudlevann.

Gammel 31-12-06, 22:58   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hundevakt

Mitt triks for å hjelpe livredde puser (riktignok når det lynte, men ...) var å stenge for vinduene og sette på musikk! Høyt!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 31-12-06, 23:02   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, har du pus? (tenker på en annen tråd)
Jeg har satt på vaskemaskinen. Det tror jeg hjalp den som ligger på vaskerommet.

Gammel 31-12-06, 23:06   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jøss, har du pus? (tenker på en annen tråd)
Jeg har satt på vaskemaskinen. Det tror jeg hjalp den som ligger på vaskerommet.

Jepp, selvfølgelig har jeg det, noe må jeg jo irritere meg over. Men mine er sånne med hår og pels og sånn, så de tåler å være ute!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 31-12-06, 23:07   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Pus er kos.

Kisha elsker å jage puser.

Gammel 31-12-06, 23:56   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Håer det går bra med hundene

godt nytt år

Gammel 01-01-07, 00:01   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min hud på 4,5 mnd er jeg innemed og sitter alene her foran pc'e
Lillemann ligger også og sover så jeg kan jo ikke gå ut

Tipset vi fikk fra veterinæren var høy musikk/radio
Leke med hunden eller sitte sammen hunden på en plass den føler seg trygg
Nå sitter Max under skrivebordet mitt, det er den vanlige plassen på dagtid når jeg jobber, så den er trygg
Nå er han helt rolig

Han er så liten at veterinæren anbefalte ikke å dope han ned

Pus er heldigvis en "never mind" type
Ser ikke ut som hun bryr seg et sekund
Ligger og sover

Det mest irriterende har vært rakettskyting hver eneste kveld nå i romjulen
Da har det vært endel bjeffing ... og en meget irritert Angelique

Gammel 01-01-07, 00:01   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Håper det går/gikk bra med hundene og riktig godt nytt år

Gammel 01-01-07, 00:11   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Vi har det kjempefint. Er litt døv av Kisha, hun er blanding av rottweiler og skal passe på. Hun er sliten av å bjeffe på alle rakettene, så jeg håper det blir en rolig natt.
Vi bor ganske høyt og jeg har sett et fantastisk fyrverkeri ute - utrolig utsikt. Nå venter jeg bare på at det skal bli stille og jeg kan ta vofsen på vaskerommet ut og tisse, hvis han greier å gå da.
. . . . . ___ . . ___
. . . . . . . . ( ' , ' \/ ' , ' )
. . . . . . . . .\' ,'( , ') ' ,/
. . . . . . . . . >'( ( ) ) <
. . . . . . . . (__,, / \ ,,__)
. . . . . . . . . . . / ; \
. . . . . . . . . . ./ . \_\
. . . . . . . . . . /_/ll
. . . . . . . . . . . . ll
. . . . . . . . . . . . ll
. . . . . . #### . .ll . .####
. . . . . # . . # GODT #.... . .#
. . . . .# . . . . . . # . . . . . . #
. . . . . # . . ... NYTT. . .... #
. . . . . . # . . . . . . . .. . . #
. . . . . . . # . . . ÅR . . . .#
. . . . . . . . # . . . . . . . #
. . . . . . . . . # . . . . . #
. . . . . . . . . . # . . . #
. . . . . . . . . . . . # #
. . . . . . . .. . . . . #

Gammel 01-01-07, 02:21   #10
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her lå kattene i vaskekjelleren og sov.
De var ikke stresset eller redd.

Kenai (bikkja) hadde disco på badet.
Vi måtte skru opp lyden og da roet han seg ned fort.
Lyset på, da så han ikke blinkingen.
Så da vi kom inn igjen, og det smalt masse ennå, så lå han på rygg med labbene i været og sov.

Michayla er ikke aktiv  
Gammel 01-01-07, 02:24   #11
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Så da vi kom inn igjen, og det smalt masse ennå, så lå han på rygg med labbene i været og sov.

Noen hadde det fint i kveld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.