|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerNoe ala Floorplanner?
![]() |
#4 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerColin & Justin
![]() |
#5 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerDe to siste du nevner syns jeg ofte blir litt "fort og gæli". Men jeg skal sjekke ut "Colin & Justin". Hva heter det på SVT2 med han laaange slampen? Han syns jeg ofte lager fine løsninger.
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerJeg ser absolutt at produktet ikke er så bra gjennomført på noen av de jeg nevnte, men IDEENE er gode for det, synes jeg. Jeg får i allefall inspirasjon derfra!
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerwww.hemmakanalen.se - det er hjemmesiden til TV4s oppussingsprogrammer.
![]() |
#9 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerJeg er mest opptatt av gjennomføring, ikke så mye av ideer til farger og pynt og slikt. En tv-serie basert på "Gjør det selv"-bladene kunne passet bra for meg.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerDa vil du like Äntligen Hemma, der viste de mye how-to. Det flere programledere som viser ting i det programmet. En del designere, men også to stykk som i all hovedsak viser hvordan de gjør ting, flislegging, snekring, legge takpapp, isolering osv osv.
![]() |
#11 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerTakk! Det var Ernst jeg tenkte på, men han har kanskje gått over til mer generelle "feel good"-programmer nå? Man faller litt utenfor når man ikke har hatt tv på et års tid. Men jeg skal absolutt ta en titt på Äntligen Hemma.
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Nedlastbare oppussingsprogrammerhan Ernst gjør jo også litt sånn. Har gått et program som heter Sommar med Ernst. Men det blir litt FOR feelgood for min del om du skjønner. Litt for mye idyll og trylle ting ut av gamle havresekker. Men bevares, han er veldig flink, men ikke helt MEG. Du finner ting han har gjort også på den hjemmesiden.
![]() |
|
|