|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Hva bør en god vaskemaskin kunne?Vår 12 år gamle Whirlpool har visst tatt kvelden, så da blir det shopping på meg på mandag, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Den må kunne vaske rent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Mine verdier i en vaskemaskin:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Innstemmer med 007 og Smurfine. Stor maskin er ekstremt bra, jeg merker det spesielt her i USA der vi har enda større maskin enn hjemme. Den vasker i tillegg raskt så jeg får mye vasket på kort tid. Vi har en ny maskin fra Miele i Norge og den var vi veldig fornøyde med. Den har en trommel som ikke heller sliter på tøyet, hvilket jo er en stor fordel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Jeg liker Asko. De har et litt spesielt oppheng for trommelen. (Miele har lisens på dette for stormaskiner) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Hurtigvask var viktig her, og vi valgte stor trommel. Oh himmel! |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Den skal ha A i alle klasser og superrask sentrifuge. Forskjellen på sentrifugen er dramatisk det du merker best. Hvis du strikker skal den kunne vaske ull også uten å ødelegge. |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Hurtig sentrifuge, god kapasitet og håndvaskeprogram står høyt på min liste, som er identisk med listen til 007. Vi endte opp med en Electrolux, som også har muligheten til å justere tidsbruk per program i forhold til hvor skitten man mener vasken er. Også er den børsteløs, dog aner jeg ikke hva den har i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Torsk - en skikkelig maskin ser på vaskevannet hvor skitten vasken er og justerer selv. :mobber: |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?For meg var det viktig med stor vaskekapasitet og god sentrifuge. Kjøpte en Siemens som tar 8 kg og har 1600 omdreininger. Jeg er veldig fornøyd med maskinen, men skulle ønske at jeg kunne velge temperaturer mellom 60 og 90 grader - fordi jeg kunne tenke meg å vaske en og annen 70 graders vask. Ellers er maskinen super og har mange praktiske og gode programmer for både hurtigvask, yttertøy og annet.
![]() |
#12 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?En god vaskemaskin burde egentlig sortert tøy selv, hatt dispensere for ulike vaskemidler innebygd. Vasket, tørket og brettet dem og sendt de ut på et samlebånd på siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?1. Minst 7 kg vaskekapasitet pr. maskin |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Vi kjøpte en Siemens i vår. Den tar 8 kg og kostet rundt 10 000, tror jeg. Veldig god. Og kjempekjekt at den tar hele 8 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?
Enig! |
![]() |
![]() |
#16 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?
Min Miele gjør det. Trodde det var noe feil med maskinen jeg, for av og til ble den mye fortere ferdig enn den skulle etter planen.
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Vi har en fra AEG, som tar 7 kg, har 1600 omdr, ullvaskeprogram, undertøysprogram (til BH-ene mine
![]() |
#18 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?007 sin liste er bra. Stor kapasitet og driftssikkerhet er høyt oppe på min liste. Jeg trodde jeg skulle få begge deler da vi kjøpte en Miele til 10-11.000, men der har det vært skuffende mye problemer de første tre årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva bør en god vaskemaskin kunne?Vaske, tørke, sortere, legge sammen og legge på plass i rett skap. Finner du en som kan det så gi meg beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|