Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 11:21   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikk

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/v...p?artid=573742

Nå er det flere politikere som kommer på banen og mener at man bør stramme inn i forhold til kriminelle asylsøkere. Samma det..

Det jeg reagerer litt på er at et parti ikke kan mene noe av det samme som et annet parti uten at man skal slenge mot dem "Jeg betaler gjerne Frp-medlemskap for begge" eller "kopierer".
Er det nå blitt sånn at ingen partier skal mene det samme om samme ting? Alle må ha et ulikt ståsted?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 13:43   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikk

Enig i dette. Om nå Frp mener dette er bra holdninger så burde de være glad for at flere partier mener det samme. Hva er viktigst for dem, at kjernesakene blir gjennomført eller at de blir populære?

Dette bekrefter forsåvidt inntrykket mitt, at Frp har ingen egentlig ideologi men prøver å gjette seg til de meningene som flest har.

Gammel 07-09-09, 14:03   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hele minner litt om sutring: "hey, det tenkte jeg på først, altså."

Som Esme sier - FrP burde jo bare være fornøyde med at andre partier "ser lyset" selv om de har sett det lenge i forveien - ja sånn i følge dem.

Gammel 07-09-09, 14:08   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ja, for meg så blir det hele fryktelig barnslig. "Jeg var her først"/"Min pappa er sterkere enn din pappa".
Man bør vel heller glede seg over at andre partier deler samme syns og at man kanskje øyner sjansen til en felles kampsak?
Jeg syns ofte at valgkampen handler mer om å sverte andre partier, slenge med leppa og preike drit, enn å få fram de viktige poengene i partiets politikk.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:13   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der er jeg helt på linje med deg, Fnatten - og det er mye av årsakene til at jeg ikke orker følge med på for mange valgdebatter. Jeg syns det er altfor mye sutring og fordeling av skyld, framfor å prate konstruktivt.

Jeg fulgte valgdebatten til Tellus-tv her en kveld, aldeles herlig. Der fikk politikerne følgende oppdrag: "Nå skal dere si noe pent om hverandre."

Gammel 07-09-09, 14:14   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 07-09-09, 14:31   #7
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg synes Hattifnatten sier lure ting.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.