|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikkhttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/v...p?artid=573742 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikkEnig i dette. Om nå Frp mener dette er bra holdninger så burde de være glad for at flere partier mener det samme. Hva er viktigst for dem, at kjernesakene blir gjennomført eller at de blir populære?
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikkDet hele minner litt om sutring: "hey, det tenkte jeg på først, altså."
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikkJa, for meg så blir det hele fryktelig barnslig. "Jeg var her først"/"Min pappa er sterkere enn din pappa". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mener AP-duo kopierer FrPs asylpolitikkDer er jeg helt på linje med deg, Fnatten - og det er mye av årsakene til at jeg ikke orker følge med på for mange valgdebatter. Jeg syns det er altfor mye sutring og fordeling av skyld, framfor å prate konstruktivt.
![]() |
|
|