Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dokumentarserien Blanke ark på TvNorge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 09:10   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dokumentarserien Blanke ark på TvNorge

Noen som skal se denne dokumentarserien? Den starter søndag kl. 21.30.

TvNorge har sendt reklame for denne i hele sommer og jeg er litt spent på hva slags serie dette er. Det kan være interessant og lærerikt program, men jeg kjenner at skepsisen kommer snikende. Den sendes jo på TvNorge og jeg ser for meg at det blir underholdning a la Brat Camp møter Nanny 911 møter TvN-dokumentarserier. Men jeg kan ta feil.

http://www.tvnorge.no/programportale...pisode/4984257

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:19   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokumentarserien Blanke ark på TvNorge

Det er så synd at man ikke kan få til slikt uten TV-kamera tilstede. Barn med slike problemer fortjener all mulig hjelp. Det er sykt at vi skal bruke det til underholdning, og verre blir det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:30   #3
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

En av jentene der er en venninne av min datter... spent på å se hvordan de fremstiller ungdommene.

Gammel 02-09-09, 10:43   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal definitivt ikke se på det. Å servere vanskeligstilt ungdom på et blottstillende fat i underholdningsøyemed er så forkastelig at jeg blir kvalm av det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:13   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette skal jeg se. :Har ikke så mange prinsipper:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:25   #6
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Jeg vil også velge å se programmet. Blir interessant. Håper å lære litt tips om læring før mine jenters skolestart..

Regner med at barna blir fremstilt så bra som det er mulig, og håper de ikke møter noe motgang pga programmet. Jeg ville aldri latt mine barn vært frontfigurer for noe negativt, men vet det er mange som tenker annerledes om slikt. Enten det være seg tv, eller belyse problemer via aviser.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:31   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker konseptet med å gi barn med lærevansker et annerledes tilbud i skolen, men ikke at de blir brukt til underholdning.

Får håpe de fremstiller ungdommene på en måte så de ikke får problemer pga serien.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.