|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Er jeg sær?Skulle ut å handle konfirmasjonsgave til en i familien i dag. Jeg hadde allerede sett meg ut øredobbene (noen veldig fine, type lange), og jeg sa til ekspeditrisen at jeg skulle ha de øredobbene, og at det var en gave. Bad pent om hun kunne bytte ut platen de hang på med en som var ny og ren, for den var flekkete og gulnet. Hun fant fram en eske og sa de var tomme for sånne plater i riktig størrelse, og lurte på om det gjorde noe. Jeg spurte om hun mente de skulle ligge og slenge i boksen da, noe hun ikke svarte på. Hun fant da heller en boks som tydelig var brukt og møkkete, noe jeg påpekte enda en gang, at ikke så spesielt bra ut når det var en gave til en konfirmant. Henne kommentar da var at dette var det de hadde til sølv, og de hadde ingen annen embalasje å tilby enn denne esken med null innmat, eller den brukte møkkete boksen. Dette var øredobber til 600 kr, så jeg sa da at jeg ikke gadd kjøpe de, for jeg ville de skulle se litt ok ut for mottageren. Ekspeditrisen virket litt sjokkert over at jeg trakk meg og gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær?Jeg synes ikke det var sært. Man vil da at en sånn gave til en slik anledning skal være pent og ordentelig innpakket. Ja, jeg vil i hvert fall det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Er jeg sær?nei, du er ikke sær. jeg hadde gjort det samme, og forlater stadig butikker om jeg synest ting ikke er ok.
![]() |
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er jeg sær?Jeg synes ikke du er sær og hadde gjort det samme selv.
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Er jeg sær?Jeg tenker at om jeg skal måtte gå i en annen butikk for å få tak i en ok boks, så kan jeg likegjerne handle der og..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er jeg sær?Hvis jeg bare skal svare på spørsmålet i overskriften vil jeg jo så klart svare ja, men akkurat den hendelsen du beskriver gjør deg ikke spesielt sær.
![]() |
#12 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær?Ikkje sær. Kunden har rett!
![]() |
#13 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær?Jeg hadde gjort det samme, så jeg synes ikke du er sær.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær?Du er ikke sær! Hilsen ei som forlater butikker hvis personalet ikke har sagt "hei" innen noen få minutter etter at jeg har kommet inn (ikke H&M og sånt altså, men mindre, private butikker). Jeg har jobbet mange år i butikkbransjen selv og har visse krav til service, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er jeg sær?Synes ikke du er sær. Hadde nok gjort det samme. Det skulle jo være en gave.
![]() |
|
|