Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er jeg sær?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 21:16   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg sær?

Skulle ut å handle konfirmasjonsgave til en i familien i dag. Jeg hadde allerede sett meg ut øredobbene (noen veldig fine, type lange), og jeg sa til ekspeditrisen at jeg skulle ha de øredobbene, og at det var en gave. Bad pent om hun kunne bytte ut platen de hang på med en som var ny og ren, for den var flekkete og gulnet. Hun fant fram en eske og sa de var tomme for sånne plater i riktig størrelse, og lurte på om det gjorde noe. Jeg spurte om hun mente de skulle ligge og slenge i boksen da, noe hun ikke svarte på. Hun fant da heller en boks som tydelig var brukt og møkkete, noe jeg påpekte enda en gang, at ikke så spesielt bra ut når det var en gave til en konfirmant. Henne kommentar da var at dette var det de hadde til sølv, og de hadde ingen annen embalasje å tilby enn denne esken med null innmat, eller den brukte møkkete boksen. Dette var øredobber til 600 kr, så jeg sa da at jeg ikke gadd kjøpe de, for jeg ville de skulle se litt ok ut for mottageren. Ekspeditrisen virket litt sjokkert over at jeg trakk meg og gikk.

Sær?

Hører også med at det også var laaaang kø og at vi ventet lenge iom at det var bare en på jobb..... jeg var en smule lei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:19   #2
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg sær?

Jeg synes ikke det var sært. Man vil da at en sånn gave til en slik anledning skal være pent og ordentelig innpakket. Ja, jeg vil i hvert fall det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:20   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sær!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:20   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ikkje sært i det heile tatt.

Var til pass for ho at du gjekk. Kanskje ho lærte noko ?

Gammel 03-09-09, 21:20   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

nei, du er ikke sær. jeg hadde gjort det samme, og forlater stadig butikker om jeg synest ting ikke er ok.

Gammel 03-09-09, 21:21   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke du er sær og hadde gjort det samme selv.

Gammel 03-09-09, 21:21   #7
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at om jeg skal måtte gå i en annen butikk for å få tak i en ok boks, så kan jeg likegjerne handle der og.....

Iom at det var så lang kø der, så ga jeg også opp å vente to ganger (hadde med barn) før vi gikk forbi uten at det stod mange å ventet. Det er jo helt klart for få på jobb i tillegg til at de ikke kan tilby skikkelig embalasje. Vurderer sende de en mail...

Gammel 03-09-09, 21:22   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Helt på sin plass spør du meg!

Gammel 03-09-09, 21:23   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg syns dama var sær, ikke du.

Gammel 03-09-09, 21:24   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg bare skal svare på spørsmålet i overskriften vil jeg jo så klart svare ja, men akkurat den hendelsen du beskriver gjør deg ikke spesielt sær.

Gammel 03-09-09, 21:24   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du var flink, jeg. Det er akkurat sånn man skal gjøre når man ikke er fornøyd. Man bruker pengene sine et annet sted.

Gammel 03-09-09, 21:25   #12
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikkje sær. Kunden har rett!

Gammel 03-09-09, 21:25   #13
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde gjort det samme, så jeg synes ikke du er sær.

Gammel 03-09-09, 21:25   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Ikke sær nei!

Gammel 03-09-09, 21:25   #15
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis jeg bare skal svare på spørsmålet i overskriften vil jeg jo så klart svare ja, men akkurat den hendelsen du beskriver gjør deg ikke spesielt sær.

Gammel 03-09-09, 21:38   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sær, men hadde gjort nøyaktig det samme kjenner jeg - så om det er sært, får vi være sære i lag.

Gammel 03-09-09, 21:46   #17
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er ikke sær! Hilsen ei som forlater butikker hvis personalet ikke har sagt "hei" innen noen få minutter etter at jeg har kommet inn (ikke H&M og sånt altså, men mindre, private butikker). Jeg har jobbet mange år i butikkbransjen selv og har visse krav til service, for å si det sånn.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:56   #18
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Vanskelig å svare på egentlig. Men, er du sær så er jeg det også. Hadde reagert akkurat som du. Sær eller ikke, så synes det du gjorde var rett og helt på sin plass.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 22:00   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Synes ikke du er sær. Hadde nok gjort det samme. Det skulle jo være en gave.

Men altså den saken som var for stor kunne hun ikke bare klippe den til da?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 22:02   #20
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke sær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.