Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode arbeidssko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 19:36   #1
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Gode arbeidssko?

Trenger noen gode sko, skal begynne å jobbe på omsorgshjem neste uke.
Blir nok tråkking der kan jeg tenke meg.

Noen som har tips til skikkelig gode sko?

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 19:40   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode arbeidssko?

Crocs? Har ikke prøvd dem jeg da, men jeg vet at mange bruker dem i den type jobb.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:13   #3
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser kanskje ikek så spreke ut, men Ecco har gode sko. Dr. Martens også - der finner du sikkert mye kult.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:17   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Crocs er gode

Gammel 08-01-07, 20:34   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Crocs er gode

Jeg har også tenkt kjøpe meg gode arbeidsko...Er god demping på Crocsene?

Gammel 08-01-07, 20:46   #6
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Crocs! Uten tvil! Har aldri hatt så gode sko før. God demping Jeg bruker min både på jobb og hjemme.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:49   #7
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Men her i Norge er Crocs sykt dyrt?

Gammel 08-01-07, 20:50   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Crocs? Har ikke prøvd dem jeg da, men jeg vet at mange bruker dem i den type jobb.

Skulle akkurat til å foreslå det samme. Jeg har ikke prøvd dem selv, men de virker lette og luftige. Jeg har vært en del på sykehus i det siste, og der bruker omtrent 80% av de ansatte Crocs, har jeg lagt merke til.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:54   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Men her i Norge er Crocs sykt dyrt?

Jo de er dyre her, men man kan bestille på nettet. Jeg bestilte fra taylorshoes.com og betalte i underkant av 300 kroner, og skoene kom hit 4 dager etter de var bestilt

Gammel 08-01-07, 20:59   #10
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jo de er dyre her, men man kan bestille på nettet. Jeg bestilte fra taylorshoes.com og betalte i underkant av 300 kroner, og skoene kom hit 4 dager etter de var bestilt

Såpass ja. Det var kjapt, enkelt å bestille? Var den prisen inkludert alt? Skeptisk til sånn som må betales med Visa jeg.

Hva er str 39 tro?

Gammel 08-01-07, 21:02   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Såpass ja. Det var kjapt, enkelt å bestille? Var den prisen inkludert alt? Skeptisk til sånn som må betales med Visa jeg.

Hva er str 39 tro?

Det var veldig enkelt å bestille. Prisen var med porto og det hele ja. Jeg betalte med Visa, gikk helt greit. Det er nok et seriøst foretak

Sjekk sidene deres i forhold til størrelser:

http://taylorshoes.com/cayman.htm

Gammel 08-01-07, 21:02   #12
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker scholl sine sko akkurat nå har jeg noen med gele i sålen og jeg er fornøyd med de.
De koster litt, men jeg har hatt mine endel år og de er like gode.

Har vurdert crocs, men har ikke helt bestemt meg enda.
Ser her at det er en nettside som har de billig så kanksje jeg skal bestille derifra.

Er det noen som vet hva stør 38 er, er de store eller små i stør?

Gammel 08-01-07, 21:03   #13
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Takk, Tove!

Da skal jeg inn å se på de.

Gammel 08-01-07, 21:15   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom man skal kjøpe Crocs anbefaler jeg en tur i en butikk som fører dem her og prøve størrelse og så bestille.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:16   #15
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Er de gode i størrelsen? Bruker vanligvis nå 39.

Gammel 08-01-07, 21:17   #16
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dersom man skal kjøpe Crocs anbefaler jeg en tur i en butikk som fører dem her og prøve størrelse og så bestille.

Ok, takk for tips. Håper jeg får kommet meg ett sted som fører de snart. Er dårlig med det rundt her jeg bor.

Gammel 08-01-07, 21:18   #17
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er de gode i størrelsen? Bruker vanligvis nå 39.

Jeg bruker vanligvis 40+ (altså 40, men iallfall ikke mindre enn 40, hvis du skjønner) og trenger 9 i Crocs, hadde jeg ikke prøvd i butikk hadde jeg kjøpt 8 så glad jeg prøvde. Jeg tipper du trenger 8.

Gammel 08-01-07, 21:25   #18
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Ok, tenkte på den som det står Mens 6, Womens 8.

Gammel 08-01-07, 21:29   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Ja, det er den jeg mener, Shakira, det står Womens 9 på mine.

Gammel 08-01-07, 21:34   #20
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Standard

Åh, kontoen vi har VISA på er tom jo.
Er nok snart inne penger der, skal være hvertfall. Søren.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.