Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teofelia (og Salt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 18:36   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Teofelia (og Salt)

Teofelia er nemlig ikke bare sveisende resirkuleringsekspert. Tidligere i uka var hun på overraskelsesbesøk hos meg. Hun hadde tilegnet seg litt av Salts fagkunnskaper og var veldig kritisk til hvordan det så ut hjemme hos meg. Hun var full av forbedringsforslag. Forresten hadde hun også skaffet seg røde briller og blond panneluggfrisyre.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 18:49   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teofelia (og Salt)

Blond pannelugg og røde briller er ikke 100 % usannsynlig. (Begge deler har forekommet hos meg.) At jeg derimot skulle tilegne huslige kunnskaper og begynne å forbedre hjemme hos andre, den er for drøy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 18:51   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 05-09-09, 18:59   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Du var skikkelig misfornøyd med huset, det var rotete og shabby. Barna dine var uvanlig søte da. Neste gang dere kommer på overraskelsesbesøk kan dere heller gi beskjed litt før, så skal jeg rydde og vaske.

Gammel 05-09-09, 19:00   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Bare så det er sagt ville jeg aldri uttalt meg om noens hjem med mindre de spurte eller spurte om råd.

Gammel 05-09-09, 22:00   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Bare så det er sagt ville jeg aldri uttalt meg om noens hjem med mindre de spurte eller spurte om råd.

Teo derimot, hun hadde ingen kvaler med det.

Gammel 05-09-09, 22:02   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.