|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff fra økovarebestillingstråden - OppbevaringEtter flere års opphold har vi bestemt oss til å begynne å bestille fra Kolonihagen.no igjen. Vi har tenkt å bestille en mixkasse annenhver uke. Siden sist vi brukte Kolonihagen har vi flyttet flere ganger, og kjøkkenet er dessverre ikke like stort som det var før. Ikke kjøleskapet heller for den saks skyld.
![]() |
#3 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra økovarebestillingstråden - OppbevaringDet har vi ikke. Men vi har en kjellerbod som jeg tror kan funke. Det burde jeg har tenkt på egentlig, mine besteforeldre som hadde kolonihage selv oppbevarte alltid alt i kjelleren.
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff fra økovarebestillingstråden - OppbevaringVi har kjølebod. Fungerer utmerket til grønnsker og frukt. Har kasser på gulvet, en til grønnsaker og en til frukt og en til poteter.
![]() |
|
|