|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Litago "Snickers"-melkAkkurat, ja. Litago med sjokolade-, peanøtt- og karamellsmak. Legg merke til at det er "-smak", altså ingenting som har med virkeligheten å gjøre. Det ser ut til å være et smaksstunt rettet mot studenter, da de kaller det for "semesterets smak". Vel, de eneste studentene som kan ha glede av dette, må være kjemi- og farmasi-studenter som kan kose seg med å gjette hva slags utrolig creepy stoffer som har blitt satt sammen for å gi dette heksebrygget av en drikk, som forøvrig ikke smaker noe som ligner på peanøtter engang.
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Litago "Snickers"-melk
Da kan du få resten av min. Ingen vits i å kaste bort penger bare for å få stillet nysgjerrigheten! (
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litago "Snickers"-melkDet er resultatet av en konkurranse, jeg har ikke smakt den. Men jeg har laget min egen smak da, hvit sjokolade, cookie og nougat. Måtte jo prøve.
![]() |
#5 |
Salt in the rainbow
|
Kommer du innom her på vei hjem fra jobb da, eller? Det er jo sikkert omtrent på veien..
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
Oooh! Den hørtes jo god ut! Men jeg tviler på at den vil inneholde noe annet enn "smak" som ikke kommer til å smake som det skal, slik at resultatet blir like begredelig som snickers-melka.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litago "Snickers"-melkUsj da, hørtes slettes ikke godt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
Du kan jo stikke innom her, hvis du tør ta sjansen på Hassel-bassiluskene.
![]() |
#9 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var en del smaker som ikke fristet så veldig der. Hva med: agurk, popcorn og rabarbra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
Æbsolutely!
![]() |
|
|