|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halloween-feiringEn høytid med grøss og gru, skrekkfilmer på tv, der man får kle seg ut, barna synes det er kjempemorsomt og man får spise masse godteri med god samvittighet? Seriøst, what's NOT to like?
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Halloween-feiringAmerikansk tradisjon som hører hjemme der den kommer fra. Må ikke forveksles med den opprinnelige feiringen Samhain. Bare tull å tigge på dørene.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Halloween-feiringMe like. Det er gøy, gøy og atter gøy å høre småpikene hyle utenfor døra mi når de ser skjelettet jeg har hengt der |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Halloween-feiringJeg er ikke veldig fan, men ungene synes det er stas. Ei venninne er i NY nå, og der er det Halloween for alle penga (og litt til). Hotellet er fullt av edderkoppspinn, flaggermus, gresskarlykter og andre Halloween-effekter.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Halloween-feiringJeg er i utgangspuktet ikke glad i Halloween, men har i dag feiret dagen for første gang. Eldstemann har bursdag 28. oktober så vi har hatt feiring med Halloween som tema i dag. Vi kommer nok til å gjøre det igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Halloween-feiringJeg likte det ikke før, men etterhvert som jeg har sett hvor gøy ungene synes det er, og har hatt mange forventningsfulle glade utkledde barn på dørene, så har jeg endret mening. If u cant beat them, join them.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Halloween-feiring
Nettopp. Halloween er nok kommet for å bli, la barna våre få ha den koselige tradisjonen.
![]() |
#14 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Halloween-feiringVi har feiret Halloween her i dag, men ungene fikk ikke tigge på dørene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Halloween-feiringHelt enig med Iset her. Jeg syns det er kjempegøy.
![]() |
![]() |
#16 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Halloween-feiringHer har vi ikke merket en døyt til det, så jeg kjenner at jeg ikke klarer å ha noen mening.
![]() |
#17 |
Live and let live
|
![]() Sv: Halloween-feiring
I år (i dag) har vi faktisk bare hatt søte julebukklignende barn her, ingen hadde disse skumle maskene. Noen hadde slike heksekjoler og glitterparykker, men det var ikke tydelig at de var hekser egentlig. De MÅ jo ikke være skummelt.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Halloween-feiringSignerer Iset.
![]() |
#19 |
trøtt
|
![]() Sv: Halloween-feiringStoresøster sa i går at når hun blir stor, da skal hun også gå rundt og si "knask eller knep"! Hvor stor da, ville jeg vite. Når hun ble åtte, var svaret - "men det er kjempelenge til. Eller kanskje når jeg er seks?" "Det er jo neste år, det!" sa jeg - lettet for å ha sluppet unna ett år til...
![]() |
#20 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Halloween-feiringJeg har egentlig ikke noe forhold til det. Var jo ikke noe feiring da jeg var liten. Jeg skjønner at handelsstanden gnir seg i hendene av enda en tradisjon som innebærer shopping, men akkurat dette synes jeg er gøy nå når jeg har fått barn. Jeg kan skjønne at dette fenger, blir litt revet med selv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|