|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsJeg ser det finnes en del tråder hvor folk lurer på hva de skal gi til mor, tante, bestemor eller andre halvgamle sjeler som "har alt". Så kommer det forslag på forslag om spagreier, hudpleie, kremer eller andre egenpleieprodukter, kurver med mat & frukt, innramma bilder av barnebarna osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsJeg er helt enig med deg i at sånne "gaver til damer" (for ikke å snakke om "venninnegaver"
![]() |
#3 |
Slim på hovednerven
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tips
Mulig jeg var litt vel inkluderende her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsJeg pleier å spørre jeg, hva de ønsker seg - og får jeg ikke noe svar jeg kan forholde meg til strikker jeg sokker eller blondeskjerf i gilde farger og mønstre |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsDet blir aldri galt med noe det står "Gucci" på |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsJeg er gammeltante, og ble det i en alder av 21 år.............
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tips
Og det pleier å være kjempepopulære gaver! Jeg strikker sokker og sjal hvert eneste år, det er alltid noen som har de tinga på ønskelista. Pluss votter og luer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Sånn hadde jeg det før, inntil jeg sa fra at folk heller kunne finne på noe som jeg faktisk hadde bruk for eller at de kunne donere pengene til et veldedig formål. Det tok hånd om problematikken, nå får jeg såper og deo som jeg faktisk kan bruke, sokker og sjokolade, og for ikke å snakke om rødvin. |
![]() |
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Jeg får heldigvis ikke slike ting, gavekort på spa hadde virkelig vært tingen. Jeg som glatt ville valgt gynekolog framfor frisør anytime. Spa og massasje har jeg strengt tatt aldri prøvd, men da jeg generelt ikke liker langtekkelig tafsing innafor privatsfæren min, er dette neppe noe for meg. Dessuten måtte jeg ha lagt i ro mer enn fem minutter. Dødfødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsKremer og spa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsMin erfaring er at de gamle som har "alt", har en del ting som er slitt og stygt, men så lenge det ikke er direkte hullete og ødelagt kan de jo ikke kaste det og kjøpe seg noe nytt. Kanskje gamle tante skal få en ny hodepute til jul i stedet for duftlys og kremer for eksempel? Eller noen tykke, gode håndklær i størrelse en del større enn kjøkkenhåndkle?
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tipsJeg ønsker meg IKKE kremer og spa. heller ikke nips og andre interiørting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|