|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Er det for tidlig med støvletter?Jeg hører at alle sier at "sommeren har kommet tilbake" rundt meg, men jeg fryser og har funnet frem ullkjolene. Riktignok er de for varme på dagtid, men jeg lurer; kommer folk til å peke og le dersom jeg tar på meg støvletter i morgen? For meg er det en senhøst-ting, og det er kanskje bare meg i hele Oslo som fryser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Tror ikke jeg ville peke og le selv om jeg synes det er for varmt enda. Du må jo ikke fryse kan skjønne!
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg fryser! Sliter virkelig med å finne riktig fottøy for tiden. Ser at folk rundt meg har pumps med bare føtter, men det er for kaldt, bortsett fra midt på dagen. Alternativet mitt er joggesko (kjedelig) eller støvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg har hatt på meg støvletter ved et par anledinger de siste ukene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Hadde støvletter på meg i dag jeg..
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg hadde på meg de lilla, lave støvlettene mine i dag. Overfor meg på t-banen satt en dame med sandaler. Det er for-høst, eller høst-sommer, eller hva det nå var Kløver kalte det her om dagen. Da er alt lov. Bading i sjøen, kosing i sofaen med ulltepper, velg og vrak.
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Vi har heldigvis fått klima-anlegg på jobben, derfor kan jeg med god samvittighet gå i støvletter og strømpebukse. Men ute er det for varmt utover dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Aldri for tidlig med støvletter!
![]() |
#11 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg går glatt i støvletter ute nå. :frysepinn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg tok på støvlettene forrige uke, og var ikke alene om det på t-banen, selv om mange fortsatt går med bukser til midt på leggen og åpne sko. Jeg har gått med ullcardigan også jeg. :frysepinn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg går barbeint i skoene enda og elsker knebuksene mine.
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?
Samme her, hatt mine sorte favoritter på både i går og i dag. Perfekt til tighs og tunika, med lang stikkejakke. 15 grader er ikke varmt selv om sola skinner !
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg går fortsatt uten sokker, så ja, jeg synes det litt for tidlig for støvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Næsj, ikke for tidlig i det hele tatt. Har brukt de et par ganger allerede og i dag var det rett og slett småkaldt synes jeg.
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det for tidlig med støvletter?Jeg går jo ikke i støvletter (jamfør annen tråd.
![]() |
|
|