Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fake Odd Molly-klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 22:14   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Fake Odd Molly-klær?

Noen som har vært borti det? Jeg tror nemlig jeg har fått kjøpt en fake Odd Molly tunika fra Ebay.

Jeg har nemlig 3 stk av samme type fra før, og en fra samme kolleksjon også. Den er mye mindre, helt andre sømmer, slurvete sydd og jeg ble jo litt mistenkelig når pakken kom fra Kina, selvom selgeren befant seg i Sverige.

Jeg er jo ikke bombesikker, men har ihvertfall ikke samvittighet til å selge den videre. Jeg har jo kjøpt mye Odd Molly fra Ebay, men aldri opplevd dette før.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:22   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fake Odd Molly klær?

Å, det er vel heller en av OM-motstanderene her på forumet som har startet en bigeskjeft. Ikke så mye for økonomisk vinning, som for å dra oss OM-tilhengere i leggen.

(Den godeste Elinblu har da fusket litt i syfaget i den senere tid, har hun ikke...? )

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:49   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så kjedelig da. Er det den røde? Hvordan ser merkelappen og vaskelappen ut da? Er den annerledes også?

Gammel 19-08-09, 07:45   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

(Den godeste Elinblu har da fusket litt i syfaget i den senere tid, har hun ikke...? )

Gammel 19-08-09, 07:48   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Så kjedelig da. Er det den røde? Hvordan ser merkelappen og vaskelappen ut da? Er den annerledes også?

Ja, rosa og røde ja. For å være helt ærlig la jeg ikke merke til det med en gang. Men når jeg prøvde den, og de snorene bak var tynne og den var mye mindre enn den andre jeg har, så begynte jeg å titte litt. Det er bare små ting, og hadde jeg ikke hatt de andre hadde jeg nok ikke sett det. Så jeg er ikke 100 % sikker, derfor jeg tenkte å høre om det var noen andre som hadde vært borti det. Du får ta en titt du og neste gang vi sees.

Gammel 19-08-09, 09:33   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så odd molly-klær på kleins igår. De var vesentlig billigere enn det jeg har sett andre steder, ca halv pris vil jeg tro. Jeg har ikke sett nok odd molly til å kunne si om det var noe dårligere kvalitet av den grunn.

Gammel 19-08-09, 09:49   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Å, det er vel heller en av OM-motstanderene her på forumet som har startet en bigeskjeft. Ikke så mye for økonomisk vinning, som for å dra oss OM-tilhengere i leggen.

Å nei, du, kjolen til Lille Ull var mitt siste prosjekt, og det er jo et halvt år siden.

Jeg skal bruke min "one and only" Odd Molly-genser i dag, for øvrig - må bare skifte etter sykkelturen først.

Gammel 19-08-09, 10:28   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg så odd molly-klær på kleins igår. De var vesentlig billigere enn det jeg har sett andre steder, ca halv pris vil jeg tro. Jeg har ikke sett nok odd molly til å kunne si om det var noe dårligere kvalitet av den grunn.

Hva er Kleins?

Gammel 19-08-09, 13:22   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Jaja, om noen vil ha en Odd Molly topp, som jeg ikke kan garantere er ekte i str 3 må de bare rope ut!

Gammel 19-08-09, 13:47   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva vil størrelse 3 si?

Gammel 19-08-09, 13:57   #11
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hva vil størrelse 3 si?

Det er vel 40/42 eller deromkring.

Gammel 19-08-09, 13:58   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

æsj :\

For den toppen der var lekker.

Gammel 19-08-09, 14:10   #13
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Det er vel 40/42 eller deromkring.

Jepp, stort sett. Her er jeg litt mer usikker på størrelse, for den er ikke lik den andre jeg har i str 3. Litt trangere over puppene ihvertfall.

Gammel 19-08-09, 21:33   #14
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

For den toppen der var lekker.

Ja, den er det. Det er jo ikke helt sikkert at den er fake da, jeg tror jeg får sammenligne litt mer. Den er jo omtrent identisk, men det er sånne småting som får meg til å lure.

Gammel 19-08-09, 21:43   #15
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tar den gjerne jeg.Pris?

Gammel 20-08-09, 18:00   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Ja, den er det. Det er jo ikke helt sikkert at den er fake da, jeg tror jeg får sammenligne litt mer. Den er jo omtrent identisk, men det er sånne småting som får meg til å lure.

Hadde den vært passe hadde jeg tatt den uansett hvilket merke det var, for at den var lekker. Kunne for min del ha kommet fra Ellos om så

Gammel 20-08-09, 18:06   #17
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hadde den vært passe hadde jeg tatt den uansett hvilket merke det var, for at den var lekker. Kunne for min del ha kommet fra Ellos om så

Samme her. Men, feil størrelse her også.

Gammel 21-08-09, 22:30   #18
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken season er den fra? Finnes det noe sted hvor man kan se tidligere kolleksjoner?

Hva er brodert på skulderen? Er merkelappen i nakken lik den på de andre tunikaene dine?

Gammel 22-08-09, 09:39   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hvilken season er den fra? Finnes det noe sted hvor man kan se tidligere kolleksjoner?

Hva er brodert på skulderen? Er merkelappen i nakken lik den på de andre tunikaene dine?

Jeg har jo den lyserosa fra samme kolleksjon. Og det kan godt bare være at dette er en mandagstunika, for den er bare ikke like "forseggjort" som den andre jeg har. Glidelåsen er ikke av samme merke ( det behøver jo ikke bety noe), broderiet foran er mye stivere enn på noen av de andre jeg har, knytebåndet er av tynt stoff, merkelappene er skrevet med annerledes font og Odd Molly merket foran er mer utdydelig enn på andre plagg jeg har. Meeeen, hadde jeg ikke eid et annet plagg hadde jeg nok ikke lagt merke til noe altså. Det var vel bare det at selgeren var fra Sverige og pakken kom fra Kina. Følte det var et dårlig tegn. Har lest om at det selges "replicas" fra Kina på Ebay også.

Gammel 22-08-09, 10:42   #20
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Sv: Fake Odd Molly-klær?

Hvordan er merkelappen i nakken? Er den sydd på en ekstra stofflapp med koden på, slik som den blå?

Og hvordan er den sydd nede? Går broderiet rett over og ekstra stoff nederst uten mønster, eller følger mønsteret nederkant? Skjønte du? Litt klønete forklaring kanskje.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.