|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lett rørt
|
![]() Anbefal meg en sentralstøvsugerJeg er møkk lei av støvsugeren vår, klarer ikke venne meg til vanlig støvsuger igjen. Må bare ha sentral, vi hadde jo det i det forrige huset vårt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerVi hadde FOMA i vårt forrige hus og har en nå på hytta. Aldri hatt noe tull med dem og de har bra sugeevne. Anbefaler deg å kjøpe den lengste slangen. Pris kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerVi har en Foma, som jeg er kjempe fornøyd med. Tidligere hadde vi en Hoover Sprint Støvsuger, den sugde, for å si det sånn, men ikke på rette viset.
![]() |
#4 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerFOMA anbefalast. Det er mogeleg å få pakkeløysingar på tilbod innimellom. Vi kjøpte ein "pakke" på Coop Byggmix, og kjøpte ein ekstra slange med mogelegheit for å skøyte på den som var med i pakka. Då rekk vi inn i dei innerste hjørna, men slepp å dra med oss 8 meter ekstra slange rundt ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerAnbefaler Flexit sin, vet ikke hvordan de er i pris i forhold til Foma men vi er iallfall superfornøyd!
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerJeg kjenner bare til 3 sentralstøvsugere - Beam, Foma og Flexit. Vi har Flexit.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerPass på at du får en modell hvor av/på styres fra håndtaket, og ikke ved å dra slangen ut av veggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerOg husk at den slangen med av-og-på-bryteren på slangen er dyr når du må kjøpe ny etter å ha kastet den i gulvet ...
![]() |
#9 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Anbefal meg en sentralstøvsugerDen vi hadde før var med av og på på handtaket, jeg klarte ikke ødelegge den. Kanskje burde jeg satse på samme typen denne gangen og.
![]() |
|
|