Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en sentralstøvsuger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-09, 13:06   #1
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en sentralstøvsuger

Jeg er møkk lei av støvsugeren vår, klarer ikke venne meg til vanlig støvsuger igjen. Må bare ha sentral, vi hadde jo det i det forrige huset vårt.

Så hvilken har dere? Er dere fornøyde med den? Ca. pris.

Gammel 23-09-09, 13:10   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en sentralstøvsuger

Vi hadde FOMA i vårt forrige hus og har en nå på hytta. Aldri hatt noe tull med dem og de har bra sugeevne. Anbefaler deg å kjøpe den lengste slangen. Pris kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 13:14   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en Foma, som jeg er kjempe fornøyd med. Tidligere hadde vi en Hoover Sprint Støvsuger, den sugde, for å si det sånn, men ikke på rette viset.

Gammel 23-09-09, 13:14   #4
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

FOMA anbefalast. Det er mogeleg å få pakkeløysingar på tilbod innimellom. Vi kjøpte ein "pakke" på Coop Byggmix, og kjøpte ein ekstra slange med mogelegheit for å skøyte på den som var med i pakka. Då rekk vi inn i dei innerste hjørna, men slepp å dra med oss 8 meter ekstra slange rundt ellers.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 13:17   #5
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Anbefaler Flexit sin, vet ikke hvordan de er i pris i forhold til Foma men vi er iallfall superfornøyd!

Gammel 23-09-09, 13:21   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner bare til 3 sentralstøvsugere - Beam, Foma og Flexit. Vi har Flexit.

Foma markedsføres som best-i-test basert på en test i 1999. Både Beam og Flexit har endret modellene sine på bakgrunn av testresultatene fra den gangen, men jeg har ikke sett noen nyere tester. (Vi har Flexit ettersom det fulgte med huset, men er fornøyd. Er i hvert fall ikke misfornøyd. Det blir rent.)

Gammel 23-09-09, 21:53   #7
synne
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
synne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pass på at du får en modell hvor av/på styres fra håndtaket, og ikke ved å dra slangen ut av veggen!

synne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 23:23   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og husk at den slangen med av-og-på-bryteren på slangen er dyr når du må kjøpe ny etter å ha kastet den i gulvet ...

Gammel 24-09-09, 12:08   #9
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Den vi hadde før var med av og på på handtaket, jeg klarte ikke ødelegge den. Kanskje burde jeg satse på samme typen denne gangen og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.