Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skal Phil and Teds være helt åpen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 13:17   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Skal Phil and Teds være helt åpen?

Er det meningen at det skal være helt åpent bak hodet når en legger den ned i liggestilling? Vinden blåser jo rett gjennom vognen når hun sover i barnehagen. Eventuelt hvordan løser en dette?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:18   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal Phil and Teds være helt åpen?

Jeg brukte UV-nettet som windbreaker om sommeren og det enkle regnbakstykket resten av året.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:21   #3
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg brukte UV-nettet som windbreaker om sommeren og det enkle regnbakstykket resten av året.

Er det meningen at en skal bruke dette regnbakstykket når ungen ligger? Festes det kun bak ved hodet/ styret? Det fulgte ikke med da jeg kjøpte brukt.

Gammel 29-09-09, 13:33   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke borrelåsfeste rund "åpningen"? Isåfall kan du jo sy et stykke med vindtett stoff/evt bevernylon etc og ha bak der til sovetid.

Gammel 29-09-09, 13:40   #5
AprilRyan

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det ikke borrelåsfeste rund "åpningen"? Isåfall kan du jo sy et stykke med vindtett stoff/evt bevernylon etc og ha bak der til sovetid.

Har ikke symaskin så hvis det viser seg at PogT har en løsning til å feste bak så hører jeg med en butikk hva det koster. Får heller sy hvis det er svindyrt.

Gammel 29-09-09, 13:43   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er borrelås på toppen og nede ved hodet, tror jeg, så det tar vinden uten å bli hermetisk. Jeg vet ikke om det finnes windbreaker utenom regnbakstykket, gitt. Det burde det kanskje? Men det er veldig praktisk at det er gjennomsiktig.

- No. 4 -
Gammel 29-09-09, 13:44   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg har forresten brukt et lite fleeceteppe også, det fester seg fint i borrelåsen.

- No. 4 -
Gammel 29-09-09, 14:50   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg henger alltid SkipHop stellevesken på håndtaket. Den dekker mestparten av åpninga. Og er det "mye vær" ute så bruker jeg regntrekk / uv-trekk, eller bare et fleeceteppe eller noe over.

Gammel 29-09-09, 22:55   #9
AprilRyan

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg vet ikke om det finnes windbreaker utenom regnbakstykket, gitt. Det burde det kanskje? Men det er veldig praktisk at det er gjennomsiktig.

Det regnbakstykket fulgte ikke med da jeg kjøpte, så jeg har ikke hatt noe til å dekke for. Syntes det var rart om den virkelig skulle være helt åpen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.