|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: gulv i gangenEr det yttergang sånn at dere kommer inn med våte sko der? Da ville jeg hatt fliser med varmekabler under. Da gjør det ikke noe om gulvet blir vått og det tørker fort opp igjen uten at noen gulv blir ødelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: gulv i gangenFlis eller vinyl, fordi det er vanntett og slitesterkt, og ikke blir ødelagt av grus og søle.
![]() |
#4 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: gulv i gangenKjenner jeg er skeptisk til fliser. Men det er fordi jeg tenker på firkanta blanke baderomsfliser.
![]() |
#5 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: gulv i gangenVi har akkurat lagt flis i gangen, har kabler under. Valgte mørkegrå rektangulære flis (30x60). De er ganske grove, veldig greit å ha noe som er skikkelig sklisikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: gulv i gangenMe har laminat i gangen, og den er like fin etter 6 år. Den ser ut som fliser, og er limt i alle skjøter for å tåle vatn bedre. Tørker raskt og er enkel å vaske.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: gulv i gangenFlis. Foreldrene mine har mørkegrå flis som er ganske grove, sklisikkert. Med kabler under så tørker gulvet på ett svusj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: Gulv i gangenVi har kjempefint ganggulv med fliser, som er lagt av de forrige eierne. Bare at det ikke er varme i det.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Gulv i gangenVi har ganske mørkegrå, litt rue og store fliser i yttergang. Med varme under; veldig nøyd! Fliser kjøpt på Megaflis:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gulv i gangenVi har mellomgrå litt grove fliser. Helt genialt. Sand og søle synes ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Gulv i gangenJeg ville også hatt grå "stein"fliser, med varme under. |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gulv i gangenStore avlange fliser
![]() |
#14 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Gulv i gangenJeg har rektangulære fliser av betong, de ser ut som mørkegrå skifer. Praktisk, sklisikkert, tåler høy belastning. Ble anbefalt gråfargen for å unngå å se skitt, samt betong i flisa for å ikke få kakk, sprekker, avflaking og slikt som man kan få om man mister noe på skifergulv.
![]() |
#15 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Gulv i gangenHmmm, så det er bra greier altså?
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gulv i gangenGummigulv er kult og praktisk og tåler vann.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gulv i gangenVi vurderte gummigulvet, men det samler seg så mye skitt rundt knottene. Vi har mørkegrå steinfliser. De holder godt på varmen, og ser pene ut, til tross for sølevann og sand som blir dratt inn.
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gulv i gangenVi har mørkegrå fliser og jeg angrer veldig. Ikke på at det er fliser, det er helt supert. Men fargen... -alt synes. Vann etter sølete støvler, salt fra veien, sand fra sandkassa. Hvis jeg hadde valgt om igjen ville jeg fortsatt ha fliser med varme, men litt lysere eller med mer spill i.
![]() |
|
|