|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vanligvis har ikke vi gjort noe i høstferien. Vi bruker som regel ferien om sommeren og jula, men i år har barnehagen to planlegginsdager i høstferien, så vi må ta oss noe fri. Så da lurte jeg litt på å finne på noe, men hva? (Har som sagt ikke vært på høstferie det jeg kan huske) Hva gjør du/dere?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi har vært på svømming, og i ettermiddag skal vi på kino. Til helgen skal vi på åpen gård, hvor man kan ri på hest osv. Ikke de helt store tingene med andre ord |
![]() |
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi har hatt høstferie, og var på fjellet. Svigers har koselig seter som vi får låne når vi vil. Det ble noe tid til jakt, ogg ellers pølser på bålet og små rusleturer rundt setra med ungene.
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jeg skal sende bort barn og leke litt, tenkte jeg.
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi drar på hytta i ettermiddag. Deilig med noen dager fri.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jeg skal til Bergen på studiesamling, for Trondheim og Bergen har ikke høstferie samme uke. Men jeg skal ha med meg barna så de får ferie hos mormor.
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Ungene og jeg har høstferie. Den første halve uken skal vi være hjemme og den siste helgen skal vi på besøk til ei god venninne med familie.
![]() |
#8 |
Smugleser
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Hytta noen dager!
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?
Hvor er det åpen gård i helgen?
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jobbe, jobbe og jobbe. Takk og lov for SFO som varter opp med kino, turer og god mat.
![]() |
#14 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi skal på bilferie. Reiser på lørdag, men har foreløpig kun bestilt båt tur-retur Hirtshals..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Ungene og jeg har høstfri. I går var vi på Hurlumheihuset. (Jeg fikk lest ut en helt bok mens barna lekte) I dag svømte vi, og i morgen skal vi på kino og se "Se opp".
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?
Næh, Politimannen får vente til jeg har råd til tur østover.
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi har vært på tusenfryd, skal på kino en dag og i svømmehallen. Vi skal ikke reise bort, men finne på litt hist og pist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Ups! Dobbeltpost.
![]() |
#20 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi drar på hytta på Oppdal(svigermors) i morgen. Skal male kjøkkeninnredning, gjøre annet småplukk som må være klart til vinteren og ikke minst; Vase i all den deilige snøen som har kommet oppå der denne uka
![]() |
|
|