Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen synes verandaen min er stygg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 17:24   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Naboen synes verandaen min er stygg

Jeg synes den er fin. Hva synes dere? Vær ærlig og begrunn hvorfor dere synes det. Må en veranda være av tre?
Den er vedlikeholdsfri, blir ikke oppskrapet, tørker fort, er ikke glatt og kan kneppes opp og legges en annen plass dersom vi ønsker en annen slags veranda.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:28   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen synes verandaen min er stygg

Jeg synes ikke den er stygg, men den passer liksom ikke helt sammen med rekkverket og møblene.

Gammel 01-10-09, 17:29   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke se noe galt med den verandaen.

Gammel 01-10-09, 17:30   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg syns kanskje at jeg blir litt ør i hodet av å se på den, men det er muligens bare på bildene den blir sånn...?

Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:30   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags materiale er det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:31   #6
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes ikke den er stygg, men den passer liksom ikke helt sammen med rekkverket og møblene.

Hvilke møbler tenker du kunne passe? Litt mer moderne. Alliminiumsmøbler?

Gammel 01-10-09, 17:31   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:32   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke den er stygg, nei, selv om jeg synes tregulv passer bedre til trevegger.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:34   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Hvilke møbler tenker du kunne passe? Litt mer moderne. Alliminiumsmøbler?

Ja, kanskje? Men kanskje aluminium ville gitt ett for grått inntrykk sammen med det gråe dekket. Det er mulig jeg ville tatt den helt ut og kjøpt noe med farger, rødt, oransje eller grønt?

Men jeg mener uansett at brukervennlighet trumfer utseende når det gjelder sånne ting, så jeg hadde definitivt ikke byttet ut verandaen bare fordi naboen ikke likte den. Det skulle tatt seg ut, du.

Gammel 01-10-09, 17:34   #10
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hva slags materiale er det?

Det er en slags plast.

Gammel 01-10-09, 17:36   #11
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg syns kanskje at jeg blir litt ør i hodet av å se på den, men det er muligens bare på bildene den blir sånn...?

Tja,kanskje. De rutene kommer ikke frem i alle vinkler.

Gammel 01-10-09, 17:39   #12
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Jeg har noen noen alliminiumsmøbler med oransje puter. Kanskje det blir de til våren da.
Rekkverket får jeg ikke gjort noe med da jeg bor vegg i vegg med naboen(ikke den som syntes verandaen er stygg), så dette er naboens rekkverk også.

Gammel 01-10-09, 17:41   #13
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke noe galt med verandadekket, men det harmonerte ikke veldig godt med resten. Hadde passet bedre med glassrekkverk og plastmøbler i knæsje farger.

Gammel 01-10-09, 17:42   #14
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Men er det ikke litt vel frekt av naboen din å si at verandaen din er stygg?

Gammel 01-10-09, 17:44   #15
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Nja. Flisene matcher vel ikke helt det hvite treverket.
MEN, stygt er det ikke. Det er velstelt og ryddig og rent og pent. Som nabo i ett nabolag hvor en del av naboene faktisk har det grusomt utenfor hadde jeg vært lykkelig om du var min nabo.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:45   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lurer først og fremst på hvorfor i alledager naboen din legger seg opp i hva du har på ditt verandagulv. Deretter; siden du spør; Foreldrene mine har et slikt gulv og jeg liker det ikke. Grunnen er at jeg ikke er glad i plastikk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:47   #17
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hovedsaken er om at du selv liker det. Gulvet er helt ok det og at det er vedlikeholdsfri så er jo det et pluss.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:55   #18
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Verandadekket er valgt pga av pris og funksjonalitet. Vi gadd ikke legge tre veranda nå, da det kan hende vi skal drenere om et par år og da må den rives opp likevel. Ville være dumt å bruke mye penger på den da. Men vi måtte ha nytt dekke da den andre fliset så det ikke gikk an å gå på den. Ikke førstevalget akkurat, men jeg synes den er fin nok, og hverfall ikke stygg.
Naboen min, ikke aller nærmeste nabo, er litt frittalende og sa rett ut at han syntes det var stygt. Jeg har absolutt ikke tenkt å bytte dekke, og ble hverken såret eller vonbråten av det, men måtte teste ut om det var gjengs at folk syntes det var stygt. Da er det greit å gjøre det her, for her tror jeg folk tør å være mer ærlig enn i RL

Forresten er det ikke så blankt som det ser ut til på bildene, og ikke noe å skryte av komfortmessig.

Gammel 01-10-09, 17:57   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det var da en snål ting å si - det ser i allefall velstelt ut! Jeg synes ikke det er stygt, selv om jeg må si meg enig i at jeg kanskje ikke synes det stod helt i stil med rekkverk og hagemøbler. Rekkverket betyr jo ikke stort og hagemøblene kan dere evt. skifte ut, men det er langt fra nødvendig. Så lenge dere liker det, betyr det da ingenting!

Gammel 01-10-09, 18:02   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes ikke det var stygt, det så pent og velstelt ut.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.