|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Naboen synes verandaen min er styggJeg synes den er fin. Hva synes dere? Vær ærlig og begrunn hvorfor dere synes det. Må en veranda være av tre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes ikke den er stygg, men den passer liksom ikke helt sammen med rekkverket og møblene.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg syns kanskje at jeg blir litt ør i hodet av å se på den, men det er muligens bare på bildene den blir sånn...? |
![]() |
![]() |
#6 |
Ikke altetende
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er stygg
Hvilke møbler tenker du kunne passe? Litt mer moderne. Alliminiumsmøbler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes ikke den er stygg, nei, selv om jeg synes tregulv passer bedre til trevegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
Ja, kanskje? Men kanskje aluminium ville gitt ett for grått inntrykk sammen med det gråe dekket. Det er mulig jeg ville tatt den helt ut og kjøpt noe med farger, rødt, oransje eller grønt?
![]() |
#11 |
Ikke altetende
Tja,kanskje. De rutene kommer ikke frem i alle vinkler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ikke altetende
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg har noen noen alliminiumsmøbler med oransje puter. Kanskje det blir de til våren da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggIkke noe galt med verandadekket, men det harmonerte ikke veldig godt med resten. Hadde passet bedre med glassrekkverk og plastmøbler i knæsje farger.
![]() |
#14 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggMen er det ikke litt vel frekt av naboen din å si at verandaen din er stygg?
![]() |
#15 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggNja. Flisene matcher vel ikke helt det hvite treverket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg lurer først og fremst på hvorfor i alledager naboen din legger seg opp i hva du har på ditt verandagulv. Deretter; siden du spør; Foreldrene mine har et slikt gulv og jeg liker det ikke. Grunnen er at jeg ikke er glad i plastikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggHovedsaken er om at du selv liker det. Gulvet er helt ok det og at det er vedlikeholdsfri så er jo det et pluss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ikke altetende
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggVerandadekket er valgt pga av pris og funksjonalitet. Vi gadd ikke legge tre veranda nå, da det kan hende vi skal drenere om et par år og da må den rives opp likevel. Ville være dumt å bruke mye penger på den da. Men vi måtte ha nytt dekke da den andre fliset så det ikke gikk an å gå på den. Ikke førstevalget akkurat, men jeg synes den er fin nok, og hverfall ikke stygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggDet var da en snål ting å si - det ser i allefall velstelt ut! Jeg synes ikke det er stygt, selv om jeg må si meg enig i at jeg kanskje ikke synes det stod helt i stil med rekkverk og hagemøbler. Rekkverket betyr jo ikke stort og hagemøblene kan dere evt. skifte ut, men det er langt fra nødvendig. Så lenge dere liker det, betyr det da ingenting!
![]() |
#20 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Naboen synes verandaen min er styggJeg synes ikke det var stygt, det så pent og velstelt ut.
![]() |
|
|