|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Hva er galt da? |
![]() |
![]() |
#2 |
--
|
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Dårlig tegn er det kanskje, det er absolutt ingenting på skjermen? Ikke oppstartsbilde heller? Jeg hadde testet med en ekstern skjerm for å sjekke om det var noe liv der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Tips oversendt. |
![]() |
![]() |
#4 |
--
|
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Det er ofte håndbøker på hva pipelyden kan komme av, så googler du type pc og hva slags pipelyd han får, så kanskje dere kommer nærmere. Minne kan det f.eks være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Google pc-type og antall pip, ja. Pip-ene er der for diagnostiseringens skyld.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Det skal jeg si ifra at han må gjøre. |
![]() |
![]() |
#7 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?Det skjedde med min. Ikke kontakt på ekstern skjerm heller. Og det var skjermkortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svart skjerm og pipelyd når slår på - det er et dårlig tegn?
Hvordan vet dere at det er skjermkortet? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|