|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ja. Jeg har solgt en bil, som jeg fortsatt savner stort sett hver dag, selv om det er 4 år siden jeg solgte den. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei, det tror jeg jammen ikke har skjedd.
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Jeg er litt for rask til å kvitte meg med klær. Klassiske bukser som er blitt litt trange feks og da jeg så tok av 12 kg måtte jeg kjøpe nytt. Hadde også ei kul skinnbukse for 10 år siden som jeg skulle ønske jeg bare hadde lagt på loftet. Men det er ikke verre enn som så
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ja, en kjole jeg solgte til morgana ...
![]() |
#9 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ja. Flotte design-kjøkkenblus, ovn og emhette, vår første felleskjøp da vi fikk vores første felles leilighet. Brukt i to skarve år. Vi hadde flyttet rundt en god stund, og bodde fortsatt i personalebolig mens tingene vores stod lagret i Danmark. Svigermor maste, om ikke svigerinnen (som akkurat var flyttet fra sin kjæreste og hans hus) kunne få dem til sin nye leilighet. Til sist sa vi OK, og Dibmann var så generøs at han sågar GA dem bort. Året etter kjøpte vi hus, hvor vi manglet... ja, akkurat.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ja, to CD-er som jeg solgte i 1994. Nirvanas Nevermind og Dire Strates On Every Street.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Jeg er også veldig lite sentimental i forhold til å kaste/selge/gi bort, men den bilen glemmer jeg aldri. |
![]() |
![]() |
#15 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Det hender, men jeg fortsetter å kaste.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Jeg er egentlig så flink til å kaste ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei, jeg har aldri savnet noe jeg har kvittet meg med - og jeg kaster hardt og nådeløst.
![]() |
#18 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Det kjære, ustemte pianoet som jeg arvet fra mine besteforeldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ingenting, men mannen påstår at han angrer på at jeg fikk lov til å kaste platespilleren fordi han vil spille LP-en med Lille, snille, farli', brille grumfedyret (eller noe sånt).
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 03-10-09 kl 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei. Bortsett fra huset vi bodde i før, men det sto i feil by dessverre. Men jeg er ganske dårlig på å kaste. Vi har fulle boder og skap for å si det sånn....
![]() |
|
|