Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du hadde superkrefter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 11:48   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Om du hadde superkrefter

Advarsel: En tråd uten noe som helst mening.

Altså; om du hadde hatt superkrefter, hvilke ville du hatt? (Inspirert av en samtale med lillesøster i går kveld )

Jeg ville vært usynlig. Det hadde tilfredsstilt mye av min nysgjerrighet.

Gammel 08-10-09, 11:50   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du hadde superkrefter

Teleportere meg selv og alle jeg holdt fast i. Tenk så deilig å bare svuppe på ferie på et sekund.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:51   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usynlig måtte vært fantastisk.
Ellers skulle jeg ønske jeg kunne zappe meg til de stedene jeg skulle. Bare blunke og så var jeg der, feks. Miljøvennlig og raskt.
Det hadde også vært supert å kunne suge til seg info som en svamp, ha fotografisk hukommelse. DET ønsker jeg meg. Har man fotografisk hukommelse kan man jo bli omtrent det man vil. Jeg har desverre gullfiskhukommelse, det gjør meg jo dum som et brød.

Gammel 08-10-09, 11:54   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes da vel ingen andre superkrefte å ønske seg enn å kunne fly!

Gammel 08-10-09, 11:54   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, det er jo grisekaldt oppe i lufta. Da er det bedre å zappe.

Gammel 08-10-09, 12:03   #6
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går for zapping jeg også, altså. Eventuelt gulllbukser, hvor det er penger i lomma hver gang jeg stikker hånda nedi

Gammel 08-10-09, 12:07   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det finnes da vel ingen andre superkrefte å ønske seg enn å kunne fly!

Jeg har siden jeg var veldig liten ønsket å kunne fly.

Gammel 08-10-09, 12:10   #8
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville ALT!!
zappe
fly
gullbukser
superhukommelse
usynlig
synsk
være flere steder på en gang
ALT

Gammel 08-10-09, 12:13   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gullbukser. En lomme for tusenlapper og en lomme for femhundrelapper.

Gammel 08-10-09, 12:24   #10
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Først og fremst muligheten til å være mange steder på en gang!! Da går man ikke glipp av noe!! Teleportering er pri nr. to og deretter egenskapen til å kunne være både lege, tannlege, advokat, snekker, rørlegger, elektriker, murer, interiør arkitekt etc. Da kunne jeg vært ganske selvstendig og håndtert stort sett alt?

GLEDER MEG!!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:26   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teleportering, ja. Og å kunne fly. Og å være usynlig. Og å se gjennom vegger. Og lese tanker. Og morphe. Egentlig tror jeg ikke at jeg hadde trengt gullbukser hvis jeg kunne alt det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:28   #12
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drømmer om en superkraft som gjør at hvis jeg ser på en stilbunke blir den automatisk rettet og vurdert. Den kunne gjerne ha gjennomført fagsamtale med elevene i samme slengen, men den delen er forsåvidt grei, så det kan jeg gjøre selv hvis det jeg er for storforlangende nå.

Gammel 08-10-09, 12:34   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Superhukommelse, ja.

Egentlig bare en normal hukommelse, hadde vært et fint fremskritt.

Gammel 08-10-09, 12:38   #14
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Superhukommelse, ja.

Egentlig bare en normal hukommelse, hadde vært et fint fremskritt.

Jeg trives nok best med selektiv hukommelse

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:39   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville også valgt teleportering - da hadde jeg jo sluppet å fly men likevel kunnet reise. Fantastisk!

Gammel 08-10-09, 12:44   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi ... Jeg tror jeg ville valgt å kunne glamme. Sånn som vampyrene i True Blood, at de ser inn i øynene til noen og får folk til å skifte mening eller glemme ting eller whatever. "Du vil gi meg den forfremmelsen. :glam, glam:" "Monsoon, du er nå sjefshvadetnåskullevære." Eller "du ønsker å gi meg mye mer i lønn :glam, glam:" "Værsågod, du fortjener minst to millioner kroner for den jobben du gjør." Og "du så ikke at jeg surfet på FP i møtet :glam, glam:".

Duverden, det ville gjort livet fint det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:25   #17
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hmmm... Jeg tror jeg hadde valgt å kunne flytte på ting med tankens kraft. Men den glamminga hørtes jo også fristende ut.
Kanskje jeg kan velge The Force? Da får jeg jo begge deler i en smekk.

Hvis jeg skulle velge superhelt, måtte det bli Peter Petrelli. Da kunne dere bare ha kommet til meg med alle superkreftene deres.

Gammel 08-10-09, 13:35   #18
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Oi ... Jeg tror jeg ville valgt å kunne glamme. Sånn som vampyrene i True Blood, at de ser inn i øynene til noen og får folk til å skifte mening eller glemme ting eller whatever. "Du vil gi meg den forfremmelsen. :glam, glam:" "Monsoon, du er nå sjefshvadetnåskullevære." Eller "du ønsker å gi meg mye mer i lønn :glam, glam:" "Værsågod, du fortjener minst to millioner kroner for den jobben du gjør." Og "du så ikke at jeg surfet på FP i møtet :glam, glam:".

Duverden, det ville gjort livet fint det.

Likte dette forslaget. Jeg kunne da tross alt vært usynlig også med denne kraften; du ser meg ikke :glam, glam:

Gammel 08-10-09, 17:16   #19
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, oh superkrefter! Jeg kan sikkert tenke ut mange med en gang. Hmm....

Nr 1 er å være Turkey Volume Guessing Woman, at jeg kunne anslått et hvert volum i nøyaktig antall kalkuner det er plass i det.

Nr 2 er å ikke trenge søvn

Nr 3 er å ikke bli tykk av masse rågod mat (jeg vet at man kan få denne superkraften ved å jogge nok, men det er for kjedelig)

Nr 4 trylle matretter ut av luften (helst i kombinasjon med nr 3)

Nr 5 stoppe tiden uten at jeg samtidig hadde blitt eldre.

Nr 6 superblære (slippe å gå på do på utesteder når jeg pimper pils)

Nr 7 være alltid velstelt (være på mystisk vis alltid nydusjet, deodorantduftende og ikke et hår for langt på kroppen og alltid nyfrisert på håret og nysminket)

Nr 8 hm. Da kom jeg ikke på noen flere sånn i farten.

Gammel 08-10-09, 17:21   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg tror jeg kunne tenkt meg en hel del superkrefter. Blant annet å kunne bli usynlig, å kunne fly, bli til ei "flue på veggen" og mye mye mer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.