Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Wesc på nett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 18:48   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Wesc på nett

Eldste her i huset ønsker seg dypt og inderlig en Wesc Overlay (med logoen som på bildet nedenfor) hettegenser, og for å være ærlig syns jeg det er for dyrt å gi nærmere 1000-lappen for en hettegenser til en 13 åring som ikke alltid tar like godt vare på tingene sine.

Har prøvd å google litt og finner nettbutikker som selger de, men tenkte høre om noen av dere har erfaring med noen av nettbutikkene som selger disse osv. ¨

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 20:55   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wesc på nett.

Send med penger til noen du kjenner som skal til Tyrkia. Der selger de Wesc-klær i alle varianter.

Gammel 13-10-09, 20:21   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wesc på nett

Det verste er at svoger og svigerinne var i USA for et par uker siden og jeg klarte ikke tenke på å få de til å handle for meg.

Kjenner ingen som skal ut og reise før jul.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 22:14   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wesc på nett

De har den iallefall på www.stress.no Kr 799,-

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.