Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Leige av film på nett

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 18:08   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Leige av film på nett

Er det nokon som gjer det her ?

Eg var innom cdon og oppdaga at dei og hadde filmleige. Det virker jo veldig praktisk. Betaler ein liten sum, laster filmen ned og har den disponibel i 24 timer.

Men korleis er det med teksting og slikt. Er det akkurat det samme som å plukke med seg ein film, putte den i spelaren og knote seg gjennom menyen ?

Fordel-ulemper ?

Gammel 16-10-09, 18:22   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leige av film på nett

Vi har brukt SF Anytime 3-4 gangar. Den eine gangen skjedde det eit eller anna feil slik at vi ikkje fekk sett filmen, men dei andre gangane har vi vore fornøgde!

Gammel 16-10-09, 21:10   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vi bruker lovefilm.no og er veldig fornøyde. Da får du dvd'en hjemsendt da.

Gammel 16-10-09, 21:17   #4
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Jeg bruker også lovefilm.no.
Bra utvalg og kjapt levert. Veldig enkelt.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 21:43   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Jeg bruker også lovefilm.no.
Bra utvalg og kjapt levert. Veldig enkelt.

Vi også. Ganske nye kunder, men det er tilsynelatende bra.

Gammel 16-10-09, 21:50   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

lovefilm her også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 22:15   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mannen har lovefilm. Men han leiger berre teite filmer som eg ikkje vil sjå
Og dei som eg vil sjå, må me jo venta i ti evigheter på å få. Og det hjelper ikkje så masse med lovefilm, når eg vil sjå ein film nuh.

Men eg får teste ut cdon i helga. Er aleine med ungane og kan trenge ein god film eller tre. ( og til 9,- filmen så kan ein tåle nokre bommer og. )

Gammel 16-10-09, 22:16   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Da har nok mannen satt dine filmer på tredje prioritet.

Gammel 16-10-09, 22:21   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Nja, det veit eg at han gjer til tider. Men eg vil helst sjå nye filmer. Og dei må eg jo venta på. ( ser reklame for dei på tv, at no blir kjem dei snart på kino )

Gammel 16-10-09, 22:30   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker SF-anytime. Greit når mannen har nattejobbing, og jeg ikke helt får lagt meg. Stort sett har det gått bra. En periode fikk jeg ikke opp teksting, men det funker nå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.