Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Tips til gode selvhjelpsbøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 10:43   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til gode selvhjelpsbøker?

Nå mener jeg ikke sånne "heal dine chakraer og få lysere aura"-greier, men bøker som går på selvtillit og det å komme i balanse.
Jeg sliter med for mye tanker i hodet, får ikke sove så godt om natten fordi jeg hele tiden har musikk og tanker og kaos i hodet, alt er så usortert, om dere skjønner. Får ikke fred. Det høres nok verre ut enn det er, men det er plagsomt uansett.
Og så har jeg nok litt dårlig selvtillit. Jeg har lyst på bla. utdannelse, men tenker at jeg ikke klarer det, jeg er for dum og kommer til å stryke på alle eksamener osv. Tror ikke jeg får til noenting. Mannen min sier jeg er smart og oppegående men ikke ser det selv.

Er det noen bøker jeg kan lese som kan få meg litt på "rett vei"?

Gammel 21-10-09, 11:41   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til gode selvhjelpsbøker?

Guro Øiestad: Selvfølelsen

Gammel 22-10-09, 15:51   #3
HottenTott
Nybegynner

HottenTott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
HottenTott har et hav av muligheter foran seg
Standard

Wayne D. Dyer - The power of intention.

HottenTott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:58   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk, skal sjekke opp disse.

Gammel 22-10-09, 19:54   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener denne er oversatt til norsk også: http://www.victoriamoran.com/charmed_life.html

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.