|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineAbonnerer for å se din reaksjon. Har ikke sett den selv, elsker X-men, men har ikke Wolverine som favoritt. Jeg liker Storm og Nightcrawler.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineJeg syns den var super. Rett og slett. Så bra at jeg så den allerede som workprint for jeg gadd ikke vente.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineJa, jeg syns det, men så digger jeg X-men og. Ettter jeg hadde sett Wolverine så jeg de tre X-men filmene den påfølgende dagen.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: X-Men Origins: Wolverine
Øh.. nei. Jeg liker mange X-men, men ikke de mest macho.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineÅ, er den kommet på DVD? Da er planene klare for i morgen kveld. Elsker Wolverine!
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineÅ, stønn! :mo i knærne:
![]() |
#8 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineJepp, Wolverine var bra. *akkurat ferdig med filmen* Siden jeg er alene hjemme i kveld kunne jeg se den to ganger på rappen.
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineHadde gjerne bytta ut han som ligger i dobbelsenga mi* med Wolverine.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineNår dere sier at dere elsker X-Men, mener dere da filmene, eller tegneserien? Jeg syns nemlig filmen var temmelig dårlig. Greit at den har høy siklefaktor, men som film syns jeg ikke den er spesielt bra. Greia var at Gavin Hood, regissøren, ønsket å lage en mørk film, som virkelig får frem karakteren Wolverine fra serien, mens Fox ønsket å lage en enkel, actionfyllt familiefilm. Desverre vant Fox.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineJeg har ikke noe forhold til tegneserien og kjenner kun Wolverine fra filmene.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineJeg syns filmen var grei, altså, jeg skulle bare ønske den var mye dypere, fordi den hadde så stort potensiale til å være det, både med tanke på karakteren Wolverine, og regissøren. Wolverine er min favoritt også, og å sikle på ham er absolutt ikke noe jeg prøve å unngå.
![]() |
#13 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineHar bestilt denne filmen fra cdon.com, gleder meg til den kommer .
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: X-Men Origins: WolverineJeg syntes også filmen manglet en del; den var for kort (eller i hvert fall for fort ferdig), for lite dyster, vi så for lite til bl.a. Deadpool og Gambit. Men jeg likte den likevel, og siklefaktoren var definitivt høy nok for meg.
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: X-Men Origins: Wolverine
Enig. Det var andre typer effekter enn i X-men, og storyen ble for dårlig. Så den og er glad jeg har sett den, men det er også alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|