|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Teite betegnelser kanskje, men jeg kommer ikke på noe bedre å kalle det uten å farge betegnelsene positivt eller negativt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg ønsket meg et størst mulig liv da jeg var yngre, og mistrivdes fælt i ungdommen da dette ikke var mulig.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har nok et typisk "lite" liv, og beveger meg i små sirkler. Nå kjenner jeg for så vidt ganske mange mennesker, men jeg har (eller tar meg) ikke tid til å treffe så mange jevnlig lenger, dessverre.
![]() |
![]() |
#4 |
Ustabil
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg føler vel at jeg ligger et sted midt i mellom. Middels stort liv, hvis man kan kalle det det. Og det trives jeg godt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Har et lite liv, har stort sett alltid hatt det og jeg trives med det. Får fnatt når jeg føler at jeg ikke får puste i hverdagen fordi det skjer ting hele tiden.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg tror jeg kommer til å like denne tråden. Jeg har alltid trodd at det var viktig for meg å ha et "stort liv". Nå lever vi heller lite. For tiden så prioriterer jeg å trene i tillegg til å være mor for barna mine. Det betyr at jeg lar være å gjøre masse sosiale ting, men det er sånn jeg har valgt å ha det akkurat nå.
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Har et "stort" liv i jobb-sammenheng, mange kontakter over stort geografisk område, høyt tempo, masse nytt å lære hele tiden, god plass til å vokse. Trives med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Tja - noe midt i mellom? Jeg har et stort og ganske katotisk nettverk - det har roet seg nå sammenlignet fra før.
![]() |
#9 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et stort liv jobbmessig, og et langt mindre privat.
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg tror nok vi kan betegne livet mitt som et lite liv.
![]() |
#11 |
Stiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Godt å lese at det er flere som har et "lite" liv og trives med det. Av og tilkan man få inntrykk av at det er om å gjøre å kjenne flest mulig mennesker, være veldig sosialt aktiv, ha ørtiførti venner og drive med kule hobbyer i fritiden i tillegg. Jeg bruker tiden min til familie og jobb, og litt venneomgang innimellom. Jeg stortrives med å være hjemme med familien, og har ikke så ofte (men av og til
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har alltid følt at noe mangler og at livet mitt er feil. Jeg burde ha et større/annerledes liv. At jeg ikke passer inn der jeg er, på et vis. Nå i voksen alder tror jeg den tanken og følelsen er mer en vane enn et reelt savn, men som barn og ungdom var det påtrengende.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 19-10-09 kl 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Morsom betegnelse. Jeg tror jeg har en fot i hver leir. Jeg liker hverken å ha for stort eller for lite liv. Midt i mellom er bra.
![]() |
#14 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et mellomstort liv, tror jeg.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Før jeg fikk barn hadde jeg et enormt liv, masse ting som skjedde, reising, heavy jobb, mange hobbyer, kjempestor kontaktflate (omtrent Trond Giske og Ari Behn-størrelse). Og trivdes veldig med det.
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Ganske lite. Men jeg liker å ta små ekskursjoner inn i et litt større liv. Litt som å bo i en forstad til en storby, kanskje.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et ekstremt lite liv. Jeg har noen få venner som jeg treffer veldig, veldig sjelden. |
![]() |
![]() |
#18 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg er litt på lite og litt på midt i mellom, det varierer veldig.
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Mellomstort liv? Jeg har ganske stor kontaktflate, men er ganske privat av meg. Liker å sosialisere meg, men også godt å være
![]() |
|
|