|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Jeg har fått en stor mengde frossen elgkjøttdeig som nå ligger i frysen og venter på sin skjebne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Tining i kjøleskapet er absolutt å foretrekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Jeg lager endel karbonader av elgkjøttdeig og barna elsker det.
![]() |
#4 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Som de andre her sier, så er det nydelig med elgkjøttkaker
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Elggryte til 4:
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Elghakk til 4: (Enkel og veldig god tradisjonskost fra Østerdalen)
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?
Spiser vel
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Siden jeg ikke liker kjøttdeig i "løs vekt", lager jeg små runde kjøttboller til å ha inntil gryteretter og sånt. Ganske praktisk og en avveksling fra å ha kjøttdeigen rett i gryteretten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Jeg bruker det isteden for vanlig kjøttdeig/karbonade deig. Lasagna, mozzaka, pizza, taco, kjøttkaker, karbis.......
![]() |
#11 |
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Eg har frysaren full av hjortedeig. Blir jo litt samme smaken. Vi bruke det aldri til taco, pizza og slike ting. Det blir feil. Derimot lage eg kjøttkaker, hakk og gryter.
![]() |
![]() |
#12 |
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?SE Elgkarbonader *?
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget. ~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du? Sist redigert av Mumriel : 07-01-07 kl 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva bruker jeg elgkjøttdeig til?Vi har brukt elgkjøttdeig til "alt" vi også, og synes det fungerer helt fint! Både på pizza og taco
![]() |
|
|