|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Jeg får ikke soveNoen andre som er oppe så sent? |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveMennesker! |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveJeg sitter med malende grå kattunge på fanget og ser matprogram på BBC Lifestyle. Forstår ikke hvorfor jeg ikke får sove, dette er helt ulikt meg. |
![]() |
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveNåh malende kattunge på fanget hørtes veldig koselig ut. :myser bort på ulldotten av en hund som leker på gulvet:
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveKanskje? Jeg sov i to timer da, før jeg våknet. Uthvilt? I think not. Jeg har forresten to andre kattunger herjende i klorestativet. Ikke det verste å se på når man ikke får sove? |
![]() |
![]() |
#10 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveNei kattunger er nydelige, skjønne, morsomme, herlige osv.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveMisunnelig på dere natteravner jeg. Ikke moro å være den som tusler i seng klokka ti. På en lørdag. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveNå: Sulten. |
![]() |
![]() |
#13 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Jeg får ikke sove
Og jeg er misunnelig på alle som klarer å gå å legge seg klokken ti.
![]() |
#15 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveAkkurat kommet hjem fra tur på byen, klin edru. Pleier ikke å komme hjem så tidlig, men venninna mi var så full.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg får ikke sovesjalabais...
![]() |
#18 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveHvilken vei skal klokka stilles? Hva skal den være nå?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveErfaringa mi er at arbeid, retting, stiler, møter, konferanser, unger, slit og mas effektivt setter en stopper for sextanker. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg får ikke soveJah, det har funket bra fram til nå, men skal det liksom gå et halvt år uten at det blir noe på meg?
![]() |
![]() |
![]() |
|
|