Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bumper-sko i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 19:48   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Bumper-sko i Oslo?

Er det noen som vet hvor man får kjøpt Bumper-sko i osloområdet? Søsteren min fikk noen helt utrolig kule kuskinnstøvletter til jul, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på dem. Høye, robuste pels-boots (de høres rare ut, men er fantastiske). De var visst kjøpt i Bogstadveien et sted, men søs er i Miami nå, så jeg får ikke spurt henne om hvilken butikk de kommer fra.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:08   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bumper-sko i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Er det noen som vet hvor man får kjøpt Bumper-sko i osloområdet? Søsteren min fikk noen helt utrolig kule kuskinnstøvletter til jul, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på dem. Høye, robuste pels-boots (de høres rare ut, men er fantastiske). De var visst kjøpt i Bogstadveien et sted, men søs er i Miami nå, så jeg får ikke spurt henne om hvilken butikk de kommer fra.

Lille vinkel sko rett ovenfor majorstuen stasjon har disse skoene hvis jeg ikke husker helt feil. www.lillevinkel.no

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:17   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Lille vinkel sko rett ovenfor majorstuen stasjon har disse skoene hvis jeg ikke husker helt feil. www.lillevinkel.no

Jammen har de det (ser jeg av nettsidene deres nå)! Lille Vinkel er jeg stadig innom, så jeg må ha hatt en blindsone for disse skoene helt til nå. Tusen takk for tipset!

Gammel 10-01-07, 20:45   #4
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ja og de var på salg der også. Løp og kjøp! Og hjelpe meg, der hadde de mye annet fint på salg også!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 21:28   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ja og de var på salg der også. Løp og kjøp! Og hjelpe meg, der hadde de mye annet fint på salg også!

Skriik, sier du det? Og jeg som straks får lønn også. Må nok ta meg en tur på Lille Vinkel ASAP. Husker du hva de kostet? Ordinær pris er jo nokså stiv.

Jeg trodde ellers de pleide å legge ut salgsprisene på nettsidene sine, jeg?

Gammel 10-01-07, 21:32   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg trodde ellers de pleide å legge ut salgsprisene på nettsidene sine, jeg?

Jeg ser at de har lagt ut salgsprisene på nettsidene nå. De var ikke der i går, det er helt sant!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.