|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Datteren min på 10 har egg-allergi. Da hun var mindre, var den såpass alvorlig at hun hadde adrenalinsprøyte liggende i bhg og skole.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Jeg hadde aldri gitt vaksinen til en med eggallergi. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Dette lurer jeg også på, samme problemstilling med eldstemann.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Junior har/hadde eggallergi og da han fikk mmr vaksinen var det lege tilstede. Han fikk ingen reaksjon da og nå er han eldre, så jeg håper han mer eller mindre har vokst dette av seg. Vi tenker å ta vaksinen, men skal selvfølgelig informere om mulig eggallergi før sprøyten.
![]() |
#6 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Hvor sterk egg-allergi har barna deres?
![]() |
#7 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Jenta mi er også i risikosonen, da hun har astma...
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Jeg er usikker. Vesla har kraftig eggallergi, men også astma
![]() |
#11 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med egg-allergi her inne, som er usikker på vaksinen?Eldstemann her får blemmer i hud ved kontakt av rått egg, og får han det i munnen så hovner han opp i svelget/halsen.
![]() |
|
|