|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ajour med klesvaskenJeg er egentlig aldri 100% ajour med klesvasken, da det for meg er utrolig viktig å sortere farger og grader i vasken min.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ajour med klesvaskenDet eneste jeg er ajour med her i hele verden er klesvasken.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ajour med klesvasken
Nå sporer jeg litt av, men likevel. Nattbleien ja....Storebror har også den - og den er tørr hver natt...men de gangene vil prøver oss på å kutte ut bleien slår det ikke feil at han tisser....Han ber selv om bleiene han da...men merkelige greier altså
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
Vi har ikke prøvd uten enda, men her er også nattbleien tørr. Men han er så bekymret for alt. "Enn hvis jeg tisser da?" Enn hvis madrassen blir våt?" "Enn hvis jeg våkner og skal på do, men ikke rekker meg fram?" osv. Så vi drøyer det. Har spurt ham noen ganger når det passer sånn, om han vil legge seg uten, men enda er det visst uaktuelt.
![]() |
#7 |
Smugleser
|
![]() Sv: Ajour med klesvaskenJeg kjenner at jeg er litt lei allerede - vi har prøvd seriøst siden lørdag. Ikke særlig tålmodig, nei.
![]() |
#8 |
Smugleser
|
Jeg pleier å ligge der jeg også, men fikser faktisk ikke tøy med tiss og bæsj i, så dermed er jeg ajour. Forhåpentligvis varer det ikke lenge.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
De har gode engangskladder" på apoteket - de er ca 180 brede, så de kommer fint under madrassen - ca 1 meter lange, så de dekker stor del av madrassen også - så da kan du si til han at "da bytter vi bare kladd"...
![]() |
#10 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ajour med klesvaskenMed 3 barn og 2 voksne å vaske for tror jeg aldri jeg vil komme ajour....
![]() |
#11 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ajour med klesvaskenIkke engang målsetning om å bli det her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Metallica!!
|
Akkurat det jeg tenker og!
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Ajour med klesvaskenJeg er ekstrem på dette. Jeg vasker ti maskiner eller noe sånt når det er tomt for ett eller annet. Da må jeg gjennom hele lasset. Så står jeg en time bare for å brette tøy. (Her strykes INTET) |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ajour med klesvaskenAjour? Det blir jeg ikke.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Ajour med klesvaskenDu er heldig. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Ajour med klesvaskenJeg har svært vaskerom. Med roterom utenfor. Det er helt utrolig hvor mye vask jeg kan akkumulere altså. |
![]() |
![]() |
#19 |
maler
|
![]() Sv: Ajour med klesvaskenJeg er stort sett mer eller mindre ajour. Dvs jeg vasker når en av skittentøysdunkene er fylt opp. De er passe store til at full dunk = full maskin. Så har jeg flere slik at tøyet sorteres ned i riktig dunk på vaskerommet.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Godt at mitt kaos kan hjelpe andre til å få en bedre dag, i det minste...
![]() |
|
|