|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Myk og behagelig flybukse?Vi skal snart fly til USA og jeg trenger noe behagelig å ha på meg på flyet. Jeg trives best i trange olabukser, og det er ikke så behagelig å sitte med i et trangt flysete i mange timer. Jeg dør heller enn å bli sett offentlig i joggebukse, så det er ikke et alternativ. Jeg er heller ikke en sånn uno-flagredame, så sånne vide linbukser har jeg heller ikke lyst på. Stilen min er rocka, med 50- og 60-tallselementer.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Smale twillbukser synes jeg er veldig behagelige på slike reiser. Vet HM har hatt i svart og litt andre farger.
![]() |
#5 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Fant en på HM, men får ikke linket.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Skjørt med tights under. Eller kjole med tights. Det funker og du kan se smashing ut mens du sover på turen. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Sånn olabukse-tights-sak da? Finnes i alle farger og typer omtrent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
Haha, twill en er slags myk bomull. Samme passform som slimfit jeans, men mer behagelige å ha på.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Disse er knallgode: http://nelly.com/productInfo.asp?qPr...er=1&qSiteId=1
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
Det er som regel stretch i de, hvertfall de jeg har hatt.
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Disse er sikkert også gode: http://nelly.com/productInfo.asp?qPr...er=1&qSiteId=1
![]() |
#16 |
Eklektisk
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Det gaar helt greit med jeans hvis du vil ha det. Noen med stretch i og en lang tunika e.l. over slik at du evt. kan aapne den hvis du spiser for mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Samme bilde på begge?
Nja, jeg er ingen flynovise altså, og de jeansene jeg foretrekker er ikke så veldig behagelige i 13 timer i et trangt flysete. Det går selvsagt helt greit hvis man sitter vanlig, men jeg vil ha mulighet til å krølle meg sammen uten å tenke på eventuell rørleggersprekk eller at det er trangt rundt livet. Tunikaer bruker jeg heller ikke, det går mest i ulike former for skjorter og bluser med cardigan.
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Jeg slår et slag for kosedressen jeg da. Jeg har gått over til å KUN fly i mine elskede Juicy-dresser. Elegant... tja, nei, men de er utrolig behagelige og etterhvert tilstrekkelig akseptert blant diehard fashionistas til at jeg tør...
![]() |
![]() |
|
|