Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole frå Raknerikke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 18:16   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole frå Raknerikke

Nokon som har bestilt derfrå og vil dele erfaring og bilder? Eg syns det virke så uoverkommelig å finne fram der inne.

Bill.mrk "Desperat Tusse på kjolejakt."

Gammel 02-09-09, 10:28   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole frå Raknerikke

Mei har en kjole derfra. :utleverer:

Gammel 02-09-09, 10:55   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare en genser til Glitterbarnet derifra. Den var for øvrig i veldig god kvalitet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:25   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en kjole derifra (fått av noen veldig gode venner ) og jeg elsker den! Bare den i seg selv er nok til at jeg (nesten) gleder meg til at det blir kaldere i været. Har sendt deg prikk med bilde.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:34   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slenger meg på her, for jeg har også bestemt meg for å bestille kjole derfra nå! Var innom butikken i dag og prøvde et dusin ulike kjoler. Det flotte er at man kan få spesialbestilt den fargekombinasjonen man selv ønsker seg. De kunne også strikke kjolen slik at den hadde en annen størrelse i "skjørtet" enn i overdelen, f.eks., og lengden på ermene mv. kan tilpasses.

Mei: Føler du at kjolen din "klenger" på noe vis, altså er "avslørende"? Lønner det seg kanskje å velge en mørk farge sånn sett? Jeg er så usikker på fargene, for det er utrolig mange nydelige nyanser å velge mellom.

Forresten har Karima også en kjole derfra - helt nydelig!

Gammel 03-09-09, 21:35   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk den jo på vårparten så jeg har ikke brukt den veldig mye. Ikke så klengete det jeg kan huske. Ikke stikkete heller - men jeg går jo gjerne med ubehandlet islandsull rett på kroppen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:37   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...mens jeg begynner å klø bare jeg ser en ulltrøye. Den tynneste ullkjolen jeg prøvde i dag, klødde for øvrig merkelig lite. Jeg ville nok ha slitt litt mer med den tykkeste typen, og kommer uansett til å ha bomullsgenser under. De sa ellers i butikken at det skulle settes i produksjon kjoler i alpakkaull nå hvert øyeblikk, og de klør visst veldig lite.

Gammel 08-10-09, 21:08   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg har fått kjolen min! Vennligst se bort fra det noe vettskremte ansiktsuttrykket.

Gammel 08-10-09, 21:10   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekkert! Hva må man betale for en sånn herlighet?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:11   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Lekker kjole, bluen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:11   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Lekkert! Hva må man betale for en sånn herlighet?

Jeg tror ikke Elinblu er til salgs.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:13   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Takk for komplimenter! Den kostet 1700 kroner. Da hadde jeg valgt ut fargene, avslutningen på ermene etc. på egen hånd, og den er strikket spesielt til meg - uten tillegg i prisen.

Gammel 08-10-09, 21:15   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:16   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nydelig kjole!

Gammel 08-10-09, 21:16   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Den var knallfin!!!!

Hvor lang tid fra du bestilte til kjolen var ferdig?

*ønske meg til jul*

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:18   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Den var knallfin!!!!

Hvor lang tid fra du bestilte til kjolen var ferdig?

Mellom halvannen og to uker. Ingenting å si på det! De har veldig mange ferdige kjoler i butikken sin på Grünerløkka, masse fine farger.

Gammel 08-10-09, 21:19   #17
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Så fine de var - er det nr 504 du har fått, Eliblu?

Gammel 08-10-09, 21:23   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Så fine de var - er det nr 504 du har fått, Eliblu?

503 synes jeg det ser ut til.

Gammel 08-10-09, 21:24   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nyyydelig kjole Elinblu

Gammel 08-10-09, 21:29   #20
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

503 synes jeg det ser ut til.

Ja, det er det kanskje - de kommer jo i ulike varianter med og uten hals, ser det ut til. Kanskje verdt å ta en tur til Løkka. *hmm*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.