|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Føler du deg smartere eller dummere enn snittet på FP? | |||
Jeg er i den indre sirkel av FP-kremen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 7,80% |
Smartere, selvsagt |
19 | 13,48% |
Jeg er selveste snittet! ![]() |
69 | 48,94% |
På en god dag beveger jeg meg opp mot snittet |
26 | 18,44% |
Jeg ligger og vaker i bunnsjiktet |
4 | 2,84% |
Hæ? |
12 | 8,51% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: IQ på FPJeg og. På andre fora er jeg gjerne litt smrt. Men ikke her, gitt.
![]() |
#4 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IQ på FPJeg vil uten blygsel kalle meg smartere enn snittet, men jeg ser også at det er veldig mange svært intelligente og smarte folk her på FP, så jeg er nok ikke i eliten.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: IQ på FPGenerelt er jeg smartere enn gjennomsnittet, men her er jeg mer midt på treet (eller litt over). I hvert fall om jeg sammenligner med dem jeg føler at jeg har mest til felles med (og dermed kjenner mest) eller de som er mest aktive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: IQ på FPJeg er selvsagt smartere enn snittet. Ikke lurere. Langt ifra. Domm som et brø når det gjelder enkelte ting, men intelligensen sånn separat er det ingenting å si på. |
![]() |
![]() |
#7 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: IQ på FPJeg tror jeg velger snittet. Jeg vet at det er smartere folk enn meg her, men også noen dummere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: IQ på FPMen altså: Den indre sirkel av FP-kremen? Er det de skikkelig smarte altså?
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: IQ på FPPå NM følte jeg meg som en skikkelig smarting. Jeg får ikke den samme følelsen på FP. Her inne tror jeg at jeg er akkurat på snittet, gitt. Det er godt å utfordres mentalt.
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: IQ på FPIQ-messig ligger jeg nok over snittet, i og med at den er et godt stykke over Mensainntakskravet (nei, jeg er ikke medlem). Men smarthetsmessig? Not so much, føler jeg.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: IQ på FPJeg klinka til jeg! |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: IQ på FPJeg føler at gjennomsnittet på FP tilsvarer smart på diverse andre forum (som NM) og er derfor kjempefornøyd med å være på gjennomsnittet!
![]() |
#14 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IQ på FPJeg tror jeg er litt over snittet, for jeg er sjikkelig smart, assa.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: IQ på FPEllers i verden føler jeg meg ikke tapt bak en vogn (for å bruke en forslitt uttrykk), men her inne er jeg på snittet tenker jeg. Som Tjorven sier; bra å utfordres mentalt. Nå kan jeg ikke tenke meg hverdagen uten FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: IQ på FPSmartere. Helt klart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: IQ på FPJeg er helt sikkert under snittet.
![]() |
|
|