|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Å få tilgang til bloggerNå hopper jeg ut i det, og spør direkte:
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg har lukket blogg og synes det er helt greit at noen spør om tilgang. Ofte har det vært personer jeg har trodd jeg har hatt på kontakt-lista mi, men som jeg har glemt.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg syns det er temmelig frekt å få tilgang når man ber om å ikke få det.
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Å få tilgang til blogger
Ja, det var det jeg ble sittende å tenke på også. Det kan jo være jeg har gitt tilgang til noen som ikke vil ha tilgang.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerDet er helt ok at noen spør. |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
Men da har du ikke bedt om å ikke ha det heller.
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
Det finnes jo dem som har bloggen åpen for alle, og da har man jo tilgang enten man ville eller ikke. Jeg tror man heller må la være å klikke seg inn på bloggen om man ikke vil lese. For såvidt jeg vet er det ikke mulig å lukke bloggen for dem som ikke vil lese.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg synes overhodet ikke det er frekt å spørre.
![]() |
#11 |
Passiv
|
Stemmer. |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg gir ingen tilgang som ikke har spurt. Da jeg startet bloggen la jeg til en del brukere som ikke hadde spurt, men det er fordi de var for venner å regne i utgangspunktet.
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg listet meg inn i bloggorama for noen måneder siden. Det ble gøy først når jeg våget å lukke min egen blogg, siden har andre bedt om leserettigheter - og jeg har delt ut. Dersom jeg skjønner at det finnes blogger jeg har lyst til å lese - så spør jeg.
![]() |
#15 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg tenker som så at det kan være at brukeren føler det som et "press" når de får et sånn spørsmål. At mange synes det er vanskelig å si nei.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg får meg bare ikke til å spørre. Men det hadde ikke vært så mye vits uansett, for jeg glemmer å lese blogger hele tiden.
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerEg har etterkvart skjønt at det er mange bloggar der ute. Fleire enn kva eg trudde. Eg tør heller ikkje å spørje om tilgang. Er ein liten sperre der. Men samtidig så rekner eg med at viss nokon vil lesa min blogg så gjer dei meg ein lyd
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg synes ikke det er frekt å spørre. Likevel kjenner jeg at jeg er redd for å få et nei. Merkelig og barnslig og alt - men slik er jeg skrudd sammen viser det seg.
![]() |
#19 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerDet er helt greit å spørre, så lenge man aksepterer et nei uten videre. Man kan jo få ja også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg tror kanskje jeg føler litt at jeg burde ha en blogg selv for å kunne be om tilgang på andres. Kan jeg se på din, så kan du se på min liksom.
![]() |
|
|