|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Farsdag?Om det feires farsdag hos deg, hva gir du/barna ?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag ?Jeg og guttungen var på butikken og kjøpte en dvd-film som mannen ønsket seg. Også har Knerten tegnet kort til pappa'n sin (Og med meget påholden penn skrev vi pappa på forsiden over tegnekrussedullene hans) Jeg er vant til å markere, og papa får en gave fra meg og min bror. Jeg sendte kort, som vanlig. (Jeg bor langt unna, min bror bor der de bor) Før om årene har jeg laget kort, i år lot jeg guttungen tegne til begge bestefedrene sine, og oldefaren. Slik jeg tegnet kort til mine besteforeldre i barndommen, lar jeg kortansvaret nå gå over til ham. Men jeg fikser gave da.
![]() |
#3 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Farsdag ?Jeg ringer til min pappa og minner ham på om at han er en strålende fyr som jeg er veldig glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag ?Han får en liten pakke med noe han trenger (boxer/sokker) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Farsdag ?
Sånt liker jeg. Her blir det veldig gavepreget, særlig i svigerfamilien, og da er jo vitsen med å bry seg om litt borte i mine øyne.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Farsdag ?Jeg og gutta lager en julekalender akkurat nå. Den består av små kort med bilde av gutta på den ene siden og tegniger/tekst fra gutta på den andre siden. Hvert kort skal pakkes inn i en gave. Ellers så skal jeg kjøpe et kakestykke til han og noe annet smått. Men ikke noe dyrt, det har vi ikke råd til akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Farsdag ?Mannen får en pakke med en boxer og sokker.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Farsdag?Ingen gaver og ingen privilegier.
![]() |
![]() |
#9 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Farsdag?Han får ekstra koselig frokost, og også sove til vi er klare med pådekking, og så får han en pakke med noe han trenger. Kjedelige greier veldig ofte, men det er tanken som teller. Og så lager snuppa kort til ham, og det setter han stor pris på og samler dem innerst i klesskapet sitt.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Farsdag?Jeg synes det er tullball og prøver intenst å ignorere det hvert år, men mamma styrer såpass med det at jeg føler vi må gjøre noe likevel. Det blir vel noe på søndag også (til bestefar). I fjor mener jeg vi kjøpte div. nøtter, for det elsker han.
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag?Pappaen her får sove litt lenger, får kaffe på sengen sammen med en liten gave, (bok) og et kort som snuppa laget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Farsdag?Vi markerer ikke mor-/farsdag annet enn at vi gratulerer og snakker om det sammen med barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag?Jeg sier hvert år at det er noe tull, men jeg har nå kjøpt gave til pappaen i huset |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Farsdag?Når jeg og far til barna var sammen ble det markert. Sove litt lenger, bacon og egg til frokost.. Litt sånt.
![]() |
#17 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Farsdag?Tenkte jeg skulle bake ei kake, og så tror jeg at jeg ordner med en eller annen liten gave. Ikke noe store greier, men det er alltid hyggelig å markere litt, synes jeg.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farsdag?
Sånn er det her også
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Farsdag?Her er gaven som gutta har laget. Det er små kort (str med Pokemonkort) som jeg har laget den ene siden på og gutta den andre. Jeg har funnet bilder av de og pyntet litt og gutta har tegnet og skrevet. Hvert kort er pakket inn så har eldstemann dekorert boksen de skal ligge i. Sist redigert av Anne C : 06-11-09 kl 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Farsdag?Vi pleier ikke feire stort, men ungene synes det er hyggelig å gi en gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|