Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

3-åring i høye hæler

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 18:56   #1
wollafruen
Fullverdig medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
wollafruen er litt kul
Standard

3-åring i høye hæler

Huff... Hehe.. Hva man skal bry seg om, synes noen kanskje, men en treåring er og blir og vil alltid (i mine øyne) være for liten til å måtte/skulle/ville gå i høye hæler! Stakkars små føtter.

Så bilder av Suri Cruise som tydeligvis ustanselig går i høye hæler. Nå har jeg heldigvis ikke døtre som ønsker seg sko med høye hæler, men jeg hadde aldri sagt ja til noe sånt. Sorry mac. Jeg skjønner ikke poenget heller..

Gammel 27-10-09, 21:12   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3-åring i høye hæler

Nei vet du hva. Det hadde aldri hendt her i huset!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:14   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ble litt sjokkert når jeg så de bildene jeg også. Snakk om å ødelegge bena til et lite barn. Fy og fy.
Men imagen er vel kanskje litt viktigere enn bekvemligheten når det gjelder den ungen her virker det som.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:32   #4
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min datter på fem har skodilla og spankulerer ofte rundt i mine høyhælte sko. Sikkert ikke bra for bena det heller, men det er da ganske begrenset bruk, av praktiske årsaker (les: 9 nummer for store). Men å kjøpe sko til henne med høye hæler kunne ikke falt meg inn.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:44   #5
wollafruen
Fullverdig medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
wollafruen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Min datter på fem har skodilla og spankulerer ofte rundt i mine høyhælte sko. Sikkert ikke bra for bena det heller, men det er da ganske begrenset bruk, av praktiske årsaker (les: 9 nummer for store). Men å kjøpe sko til henne med høye hæler kunne ikke falt meg inn.

Heheh...dette blir jo noe helt annet Gjorde jo noen mer eller mindre mislykka forsøk i min mors aaaltfor store sko da jeg var liten jeg og, men de to-tre minuttene i løpet av en hel barndom kan jeg ikke si har merket verken meg - eller kommer til å merke datteren din - nevneverdig

Gammel 27-10-09, 21:56   #6
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg undrer meg litt over at det LAGES så små sko med hel jeg. Men, det er vel penga som rår, har man nok av dem, er det vel alltids noen som lager dem til deg...

Gammel 27-10-09, 22:03   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Man blir jo rent månebedotten av enkelte ...

Gammel 27-10-09, 22:26   #8
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Link?

Gammel 27-10-09, 22:30   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.kjendis.no/2009/10/27/kje.../film/8752145/

Stakkars små føtter.

Gammel 27-10-09, 22:33   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men å kjøpe sko til henne med høye hæler kunne ikke falt meg inn.

Det har jeg gjort.

Men hun er jo 5,5 da.

Gammel 27-10-09, 22:35   #11
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det har jeg gjort.

Men hun er jo 5,5 da.

De månedene gjør jo all verdens forskjell .

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:07   #12
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Lillesøster fikk sitt første par sko med høye hæler når hun var 2,5.
Hun valgte de ut selv i syden, rosa med svarte prikker!

Hun har tre par sko med høye hæler nå (3,5 år).
Syns ikke spesielt synd på føttene hennes, for de brukes ikke lenge før de tas av.
Barn i den alderen tar av skoene/nekter å gå om det gjør vondt i føttene!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:10   #13
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sko med hæler eller ikke - jeg reagerer mest på at tabloidene ynder å gjøre sak av 3-åringer som 'moteikoner'.
Hvor dumt skal det bli?

Gammel 28-10-09, 07:13   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke dette er så overaskende. Er 35 år siden jeg første gang kom over heler på barnesko. Da var det engelske barn i Norge og vi holdt på å besvime.

Utrolig dumt er det likevel, og stygt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 08:20   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her first high heels, eller baby high heels, som de også kalles:

Får litt assosiasjoner til Dolly Duck jeg da.

Gammel 28-10-09, 08:27   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en datter med ekstremt bestemte meninger om egen bekledning. Hun ønsker seg høye heler, men det lengste vi har strukket oss var et par prinsessetøfler kjøpt i Tunisia med halvannen cm opphøying bak. Hun elsket skoene, men det var et leketøy; ikke noe hun gikk i over tid.

Jeg vet mye om små barn med egen vilje, men alt har sin begrensning. Snuppa har buksenekt, men selv hun forstår at man ikke går i barnehagen i prinsessekjole.

Moteikon i en alder av 3, du lissom.

Gammel 28-10-09, 08:45   #17
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min 7-åring har et par finsko med litt hæl, og det er favorittskoene. Men de blir kun brukt til fint, så det tror jeg går veldig fint.
Ang. Suri så vil vel halvparten av jenter i den alderen helst gå i prinsessekjole med pene sko, så noe spesielt moteikon er hun vel ikke.
Men nydelig, det er hun.

Gammel 28-10-09, 08:56   #18
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns dette er aller mest trist. Fordi foreldrene hennes tydeligvis ikke vet at det er fysiologiske årsaker til at så små barn ikke skal gå med høye heler.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 09:28   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aiai.

Men det finnes vel verre ting, vil jeg tro.

Gammel 28-10-09, 09:34   #20
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Aiai.

Men det finnes vel verre ting, vil jeg tro.

Å ha Tom Cruise til far er vel fort en verre ting, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.