|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Nå er Årstiden her, og vi bør begynne å ta i bruk årets nyvinng, nemlig en kjellerinngang der vi går rett inn i det store vaskerommet.
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Har du lekt deg litt med Antonius "bygg ditt eget system"-løsning fra Ikea? Jeg har dette i gåinnkottet mitt, og er veldig fornøyd. Hadde jeg hatt en vegg ledig på vaskerommet hadde det vært førsteprioriteten min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Jeg kommer til å følge med på denne tråden, har også vask- og tørkerom i kjeller nær kjellerinngang og har tenkt at møkkete unger skal inn den veien.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Hvis du har ennaturlig plass å bruke synes jeg dette en ok løsning for å henge opp dresser med en gang, og få børstet av den verste sanden og gjørma: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?
Luftavfukter gjør susen for å tørke klær, det er mer effektivt enn å skru på mer varme. Og skotørker til sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Balanse, det var et veldig godt tips! Vi har et overbygg over kjellerinngangen hvor jeg kan henge opp noen kroker for parkdresser etc.
![]() |
#7 |
Vaklende
|
Jeg kan skrive under på tipset med luftavfukter, det er veldig effektivt. Jeg har en slik i den relativt kalde kjelleren, og det gjør stor forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
Er det noe med det også nå? Æh, disse moderne greiene alltid. Men om skotørker er fyfy, er tørkeskap også det da?
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?For Reimadresser, men ikke annet, kanskje?
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
Asko har tørkeskap. Jeg skal ha et sånt et tenker jeg.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Det ser jo faktisk ganske smart ut!
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Det er kanskje skinnsko som ikke skal ha det? Og det er jo ikke de som er søkkvåte på daglig basis.
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
Rett i vaskemaskinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Tror rett og slett noen kroker eller lignende i en krok bak tørkeskapet vil være passende for de forviste klærne.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Klesoppheng og tørkeplass - noen tips?Jeg ville i tillegg hatt et tørkestativ jeg kunne hengt opp i taket, slik at det kan heises opp etter at man har hengt opp tøyet. Da er det ute av veien. |
![]() |
![]() |
|
|