Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har ikke sett eller lest Menn som hater kvinner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 11:52   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett eller lest Menn som hater kvinner

Er jeg den eneste? Alle snakker om det konstant, kanskje jeg bør ta meg sammen og få lest bøkene og sett filmene. Altså, jeg kjøpte faktisk den første boka i sommer, men svigermor lånte den før jeg leste den selv og jeg har ikke fått den tilbake, glemte hele greia. Og så skulle vi se filmen en helg, men den hakket, så vi måtte skru den av etter et kvarter. Jeg syntes det ene kvarteret der var drepende kjedelig, men det kan hende jeg var påvirket av at det hakket hvert 10. sekund og at jeg ikke var helt i humør til den typen filmer akkurat da. Men alle maser hull i hodet på meg at jeg MÅÅ se filmene og lese bøkene.

Er det så fantastisk, altså? *skeptisk*

Gammel 27-11-09, 11:52   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke sett eller lest Menn som hater kvinner

Du er ikke den eneste.

Gammel 27-11-09, 11:53   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller. Har problemer med alle hypete ting.

Gammel 27-11-09, 11:53   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller.

Gammel 27-11-09, 11:54   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når til og med jeg har sett film nummer to, er du nok ikke så langt unna den eneste. Bøkene leste jeg på svensk da de kom ut, og det var grei skuring. Filmen, derimot, var drepende kjedelig - kan ikke si jeg er særlig fornøyd med at dette ble min første kinofilm på fire år.

Bøkene er litt oppskrytt, ja - ingen grunn til å lese dem for enhver pris.

Gammel 27-11-09, 11:54   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes bøkene er fryktelig dårlig skrevet og har ikke kunnet orke å lese dem ferdig. Jeg så filmen og jeg ble fysisk dårlig av overgrepscenene, så den grep meg jo.

Man kan fint leve uten å ha lest bøkene og sett filmene.

Gammel 27-11-09, 11:56   #7
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det så fantastisk, altså? *skeptisk*

Det er helt ålreit krim. Mindre av en ren hype enn f.eks Dan Brown, men heller ikke enestående bra. Den første boken er ganske saktegående, det tar seg litt opp.

Bøkene altså, jeg har bare sett den første filmen.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:09   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest den, og bare den, og synes den er oppskrytt så det holder!
Den varer mye lenger enn den hadde trengt, og det er langt fra fantastisk krim ...

Filmen har jeg ikke sett, vet ikke om jeg gidder å se den heller.

Gammel 27-11-09, 12:14   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? Og jeg som trodde jeg kom til å bli "overfalt" med sjokk og vantro og nesten trusler om at jeg MÅ lese/se det. Da høres det egentlig ikke ut som noe for meg nei. Jeg får se om jeg gidder å se den første filmen en gang.

Gammel 27-11-09, 12:15   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Er det sci-fi/fantasy?? Huh? Trodde det var helt vanlig krim?

Gammel 27-11-09, 12:19   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg elsker jo sånt. Men jeg liker ikke så godt vanlig krim da, og konspirasjoner kan jeg styre meg for.

Gammel 27-11-09, 12:20   #12
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Orker ikke, gidder ikke, bryr meg ikke

Gammel 27-11-09, 12:25   #13
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Og jeg som trodde jeg kom til å bli "overfalt" med sjokk og vantro og nesten trusler om at jeg MÅ lese/se det. Da høres det egentlig ikke ut som noe for meg nei. Jeg får se om jeg gidder å se den første filmen en gang.

Du må ikke høre på de andre tullingene her da vet du. Boka er kjempebra og jeg ble positivt overrasket over filmen fordi personene og stedene var akkurat som jeg hadde forestilt meg det etter å ha lest boka. Jeg blir som oftest veldig skuffet over en film når jeg har lest boka først, men ikke denne gangen. Du MÅ helt klar få med deg Menn som hater kvinner. Så det så!

Gammel 27-11-09, 12:25   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg skulle akkurat til å etterlyse alle fansene, trodde jo det var overvekt av dem her inne.

Gammel 27-11-09, 12:28   #15
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har lest alle tre. Og dei blei berre verre og verre. Den tredje boka var eit ork. Eg la den frå meg lenge, før eg tvang meg til å lesa den ferdig

Gammel 27-11-09, 12:30   #16
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg har lest alle tre. Og dei blei berre verre og verre. Den tredje boka var eit ork. Eg la den frå meg lenge, før eg tvang meg til å lesa den ferdig

Gammel 27-11-09, 12:31   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke sett/lest, men har skaffet meg bøkene, så jeg regner med at de blir lest med tid og stunder.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:33   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke FAN. Synes vel egentlig også at de er litt oppskrytt. Men hvis jeg ser bort fra det, så synes jeg fremdeles det er veldig spennende bøker med bra driv i. Altså jeg likte bøkene, men synes ikke det er Den Beste Krimserien om du skjønner. Men veldig spennende.

Gammel 27-11-09, 12:37   #19
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte bøkene bedre enn filmene.

(men daVincikoden (eller hva den nå heter), skuffet meg veldig. Der kan en snakke om hype)

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:37   #20
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes bøkene var kjempe spennende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.