|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Våken?Jeg er vist det jeg også.
![]() |
#5 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Våken?Jeg er veldig våken, men har tenkt å endre på det snart. Skal bare spise opp resten av saltstengene først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Våken?Jeg har begynt å sette saltstengene i halsen, så jeg bør nok også evakuere i seng snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Våken?Jeg burde lagt meg, men for det første så er jeg ikke trøtt, og for det andre så blåser det mye, og det fra en retning som virkelig tar tak i huset her, og det høres...
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Våken?Jeg sitter og venter på at mannen skal bli ferdig med cognac-glasset han nettop fyllte med nyinnkjøpt cognac.
![]() |
#11 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Våken?
Jeg sitter og skuler på trampolinen. Måtte sikringa holde bare en dag til! :ber tynt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Våken?Ja, altså, jeg har lagt noe stort og tungt over alle beina, sånn at den ikke bare skal fly avgårde, på en måda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Våken?I fjor høst så hjalp vi en nabo med å plukke trampolinedeler etter en natt med heftig vind. Imponerende hvor mange deler det er, og hvor stort område en slik en kan spre seg over gitt
![]() |
#17 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Våken?
Uff nå får jeg hverfall ikke sove. *vurderer å gå ut å plukke ned trampolina nå*
![]() |
#19 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Våken?Vi kan da ikke pakke ned hele saligheta så fort det blir høst. Hvertfall ikke på denne kanten av landet hvor det aldri blir noe vinter. Ungene digger den jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Våken?Trampolinen vår ble pakket ned for en måned siden og vel så det tror jeg.
![]() |
|
|