Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hyttetur

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 10:57   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyttetur

jeg har fått det for meg at jeg og lillegutt skal dra på hyttetur, til en liten hytte utti mørke skauen og litt i gokk. Tenker vi skal kose oss med lommelykt og peis og grille og spill og musikk osv.

Så kommer noen og sier "at du tør".
Det er ikke FARLIG å dra på hyttetur i mørkeste skauen langt fra folk alene, er det vel?
Eller er det bare meg som er i overkant naiv i min tiltro til at Ting gjerne går Greit?

Jeg mener, busemenn og troll finnes ikke, og ikke er jeg mørkredd heller. Og hva er sjansen for å bli stalket av en voldtektsmann e.l. midt i mørkeste nowhere?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:59   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: hyttetur

Åh. Nå fikk jeg lyst på hyttetur.

Sjansen for stalking i skauen er minimal. Dessuten er du superwoman og legger evt banditter i bakken på no time!

Er det mobildekning så er det iallefall ok!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:03   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hyttetur

Det er vel ikke akkurat midt i den mørkeste skogen du treffer skumlingene nei.

Jeg syns det hørtes koselig ut, men jeg er mørkredd og kunne aldri gjort det.
Det blir virkelig bekmørkt i skogen altså ... På hytta vår går jeg aldri tur på kvelden alene, det tør jeg ikke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:19   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør dette med snuppa. Reiser på hytta og er bare mor og datter for noen dager. Jeg har hittil bare gjort det en gang, men det var utrolig kos, så vi gjentar nok suksessen snart.

Jeg er mørkeredd, men vi holder oss innendørs etter mørkets frembrudd.

Gammel 17-11-09, 11:21   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Det er vel ikke akkurat midt i den mørkeste skogen du treffer skumlingene nei.

Heh, det er vel akkurat i slike miljøer gærningene med øks trives best!

Gammel 17-11-09, 11:33   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Heh, det er vel akkurat i slike miljøer gærningene med øks trives best!

Det er bare filmtriks det. Helt sant.

Gammel 17-11-09, 11:45   #7
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Jeg er mørkeredd som bare fy, så jeg hadde ikke dratt. Jeg hadde sikker kokt opp i mitt eget hode den verste skummlingsfilmen ever.

Men så lever vi i lille Norge. du overlever sikkert

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:46   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En hytte må da være blant de tryggere steder å være? Sånn med mindre Lillegutt velter parafinovnen eller detter i brønnen?

Gammel 17-11-09, 11:52   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke en gang spørsmålet, så nei, jeg vet ikke hvorfor noen skal si "At du tør!?"
Hyttetur er stas.
Jeg er ikke i overkant positiv til å dra noe sted som helst med barn alene, men det er en annen greie igjen.

Gammel 17-11-09, 11:54   #10
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg hadde aldri tort. Jeg er veldig mørkeredd og hadde vært livredd hele kvelden og natta. Men, jeg vet jo at det er en ganske irrasjonell frykt og vil tro det er mye tryggere der enn mange andre steder. Så om du ikke er mørkeredd så er det jo bare å dra og kose seg. Det blir sikkert en veldig koselig tur.

Gammel 17-11-09, 11:54   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare pass på å ikke miste mobiltelefonen i do.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:55   #12
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

En hytte må da være blant de tryggere steder å være? Sånn med mindre Lillegutt velter parafinovnen eller detter i brønnen?

Eller Minsten danderer lyset på spisebordet med våtservietter og gjemmer seg selv under bordet. De tok fyr med en gang!

Lys på spisebordet tennes nå ikke et sekund før vi setter oss til å spise.
Det kan gå galt veldig fort.

Gammel 17-11-09, 12:06   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innrømmer at jeg er mørkeredd, men innser jo selv at det er en helt irrasjonell frykt. Jeg bor midt i Oslo indre øst og jobber der også. Jeg går til og fra jobb hver dag. Sannsynligheten for at noe skal skje meg i mitt nærområdet er uendelig mye større enn at noe skulle skje på hytta.

Levende lys er vi litt forsiktige med når det er småbarn involvert, ja.

Gammel 17-11-09, 12:09   #14
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Levende lys er vi litt forsiktige med når det er småbarn involvert, ja.

Det er egentlig vi også. Men jeg hadde tent lyset fordi vi skulle sette oss til bords.
En liten tur inn på kjøkkenet (som ikke akkurat ligger langt fra stua i en liten hytte) var nok.

Minsten ble redd og fikk forhåpentligvis en lærepenge. Og vi fikk jammen en påminner vi også.

Gammel 17-11-09, 12:11   #15
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke gjort det, forde jeg er ekstremt mørkredd og er en dramaqueen uten like.

Men mobildekning er sikkert fint å ha.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:15   #16
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ta med deg lillegutt og kos deg på hyttetur du.

Gammel 17-11-09, 12:21   #17
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har de samme planene, men jeg venter til tvangssalget på nabohuset er gjennomført, slik at det gale, amfetamindophuet med øks og motorsag og sonet voldsdom mot kona har flyttet ut.

God tur!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:57   #18
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Bare pass på å ikke miste mobiltelefonen i do.

aha-ha-ha.

Det blir nok hyttetur på oss Det med stearinlysene er et godt poeng siden det ikke er strøm der - jeg får passe på å ta med etpar sånne lykter av noe slag.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:00   #19
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

aha-ha-ha.

Du trodde vel ikke vi hadde glemt det?

Jeg synes hyttetur høres utrolig koselig ut. Jeg ville ikke hatt med min sjuåring på hyttetur alene, men det er fordi jeg trenger litt alenetid, ikke fordi jeg var redd for spøkelser eller økesmordere.

Kos dere masse!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.