|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Ja, det er hos NSB kundesenter ...Ja, hei du, jeg har bestilt en reise med dere på nett. Og nå har jeg skrevet ut kviteringen min og på den står det med store bokstaver at den ikke er gyldig som billett. Men det er ingen billett automat på stasjonen min og jeg kan ikke velge å få togpersonellet til å skrive den ut for det er ikke et valg med nett bestilling. Hva gjør jeg?
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter...Har du en lokalavis der du bor? Du må jo ringe dem og fortelle om dette!
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter...Men kom det ikke opp valg om at du kunne hente billetten på toget? Da gir du bare referansenummeret til konduktøren og så har du liksom billett. Du må bare huske hvor du har sitteplass.
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter...
Nei, man må velge stasjon/billett fordi...... fordi.....fordi.... ja, det er her det er litt kluss, men det var altså fordi man på den strekningen ikke kunne hente billetten på toget... fordi?......
![]() |
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter...Leserinnlegg? Nei nei, du må ringe opp og forlange at de lager en artikkel om dette der de først intervjuer deg og du kan bli tatt bilde av med utskrift i hånd og vonbråten't ansiktsuttrykk. Deretter tar de kontakt med NSB for å høre hva de har å si om saken. La dem ikke dø i synden!!!
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter ...De kaster dere ikke av toget. Møter du rett/feil kondoktør, så kan du nok ende opp med å få en skyllebøtte. Da får du heller fortelle hvorfor det måtte bli sånn. Men kaste dere av gjør de ikke.
![]() |
![]() |
#9 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter ...Høres jo kjempebra ut.
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter ...Du må ringe avisen, snakke med journalist og bli intervjuet, og så ringer de NSB og spør hvordan det henger sammen.
![]() |
#12 |
can-jur
|
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter ...Joda, vi kom oss til hovedstaden....
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ja, det er hos NSB kundesenter ...hei hei tenkte jeg kunne svare deg. Jeg er overkonduktør og ombordansvarlig på tog. Det kommer helt an på hva slags type tog du skall på region lang, rehion kort eller lokaltog. På reg lang kan du bare oppgi referanse nummer så sitter vi med liste og krysser av. Så der er det ikke noe problem. Problemet kommer først om du skall bytte mellom de forrskjellige togtypene at probemet oppstår da det ikke er noe plassreservering på de. Såja dette er ett dillemma som må taes opp gjøres noe med! Skriov klage til nsb slik at man faktisk har noe å ta tak i og gjerne be konduktøren om å skrive han og. For konduktørene og andre ombordpersonell har andre måter å skrive inn til som blir registrert og "ordnet" opp. Kanjse ikke med ett skriv men skriver mange om samme problemet så gjør dem noe med det etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|